A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2012. május 4., péntek

37. rész - Egy ismerős idegen :)

A reptéren már várt minket Seb magánrepülője, ami egyenesen Svájcba vitt. Már most nagyon izgultam a szüleivel való találkozás miatt és ezt Seb is észrevette.

- Mi a baj, kedves?
- Tudod Seb..nagyon izgulok a szüleiddel való találkozás miatt.
- Jól tudod, hogy felesleges. Tetszeni fogsz nekik, hidd el.
- És ha nem?
- Nincs nem.
- És ha nem?
- Akkor is ugyanúgy veled maradok. Szeretem a szüleimet, de téged is nagyon szeretlek és képtelen lennék választani közületek. Akkor úgy intézném, hogy ne kelljen találkoznotok.
- Jajj Seb..
- Szeretlek.
- Én is téged. - sikerült elvesznem a gyönyörű, kék szemeiben.


Repülőgépünk lassan landolt a svájci repülőtéren. Itt már vár minket egy Taxi, ami Seb házához vitt. Útközben belekeveredtünk egy hatalmas forgalmi dugóba. Történt valami baleset, amiatt állt meg a forgalom. 2 ra várakozás után már kezdett fogyni a türelmem és ahogy láttam, Sebnek is.

- Mi tart ennyi ideig? - idegeskedett.
- Nyugalom Seb, nemsokára biztosan mehetünk tovább.
- Még 4 óra. - Közölte velünk a taxis.
- Na, köszönjük szépen. - idegeskedett tovább.
- Muszáj lesz várnunk, de nem aggódj, hamar elmegy majd az idő.
- Ennyi erővel be is gyalogolhatnánk.
- Jó ötlet..jössz?
- Dehogyis. Annyira azért még nem vagyunk közel.
- Akkor meg nyugodj le és várjunk tovább!
- Jobb ötletem van.
- Igen? Hallgatlak.
- Bújj ide és aludjunk!
- Most?
- Igen.
- De Seb, én nem vagyok álmos.
- Én meg igen.
- Akkor aludj, én pedig figyellek majd.
- Oké. Ahogy gondolod. Csak aztán nehogy elkezdj nekem hisztizni éjjel, hogy álmos vagy!
- Mert éjjel nem aludni fogunk?
- Hát..nem azt tervezem..
- Jó Seb, inkább nem  akarom tudni.
- Hihi..

4 óra várakozás után végre mehettünk Seb házába. Gyönyörű és tágas házban lakott, hatalmas úszómedencével, teniszpályával és erkéllyel.

- Seb, ez fantasztikus.
- Látnád milyen szép a kilátás naplementekor.
- El tudom képzelni. :)
- Na gyere, megmutatom a szobád! :)
- Jó. :)

5 perccel később..

- Te jó ég! Ez hatalmas.
- Az én szobám kisebb, ezért is helyeztem magunkat ide.:)
- Azt hittem, hogy nem is akarsz velem aludni.
- Miért ne akarnék veled aludni? Hogy mondhatsz ilyen butaságot? :) Alap, hogy veled alszok.
- :)
- Na gyere! Megmutatom a várost. :)
- De jóó!
- Majd bemutatlak valakiknek.:)
- Kiknek?
- Az maradjon titok. Majd meglátod.
- Rendben.

3 óra után megálltunk egy háznál. El nem tudtam képzelni, hogy kinek akar bemutatni Seb.
- Kimi Räikkönen. Mutatkozott be az ismerős idegen.
- Angie Smith.
- Nagyon örülök.
- Én is. - csak mosolyogni bírtam, több szó nem is jött ki a torkomon.
- Már értem, hogy miért voltál úgy oda. Gyönyörű barátnőd van.
- Igen .:) Jenni?
- Vásárol. Csak későn jön majd haza. De holnap szeretettel várunk titeket.
- Jövünk majd.:)
- Rendben. Angie, örülök, hogy megismerhettelek. :)
- Én is.:)
- Na gyere Ang, menjünk!:)
- Rendben. Szia Kimi!:)
- Sziasztok!:)

Éppen megfordultunk és elindultunk volna, amikor megbotlottam és..

1 megjegyzés:

  1. Megbotlott? Miért hagytad itt abba? Szuper rész lett és örülök, hogy megismerkedett Kimivel. Siess a folytatással!
    Puszi Brigi

    VálaszTörlés