A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2012. május 21., hétfő

38. rész - :'(

..ha Seb nem kap el biztosan nagyot tanyáztam volna.
- Minden oké?
- Persze.

Igazából semmi nem volt rendben. A fejem rettenetesen elkezdett sajogni és igazából rosszul lettem, nem pedig megbotlottam..
- Te Seb! Vigyázz erre a lányra, mert még a végén összetöri magát. - figyelmeztette barátját Kimi.
- Vigyázok én, látod, hiszen elkaptam.
- Igen.

Szerencsére Seb nem lakott messze Kimitől, ezért hamar visszaértünk hozzá. Mikor visszaértünk én azonnal ledőltem aludni és pillanatok alatt el is aludtam. Aludtam vagy 3 órát és amikor felébredtem, akkor ez a ruha volt az ágyamra terítve:


Nagyon meglepődtem. Elkezdtem keresni Sebet, de nem találtam sehol. Csak egy levelet hagyott maga után a konyhában. " Fél 8-kor várlak a bejáratnál. Vedd fel a ruhát, amit vettem neked. Szeretlek. Seb ♥"
Ránéztem az órára. Te jó ég! Már fél 7 van. Sietnem kell, ha el akarok készülni fél 8-ig. Gyorsan lezuhanyoztam. Éppen kiléptem a zuhany alól, amikor megcsörrent a telefonom. Amikor megláttam a kijelzőn a nevet, majdnem szívinfarktust kaptam. Remegő kézzel vettem kezembe a mobilt és nyomtam le a zöld gombot.

- Szia!
- Szia! Mi újság?
- Nincs semmi.
- Hé, ez az én szövegem!
- Ez van. :P
- Na és sikerült már kiverned a fejedből?
- Már rég nem rajtad kesergek.
- Na mi történt?
- Látszik, hogy nem követed a Forma-et, most tudnád, hogy mi a helyzet.
- Hallgatlak.
- Összejöttem Sebaatian Vettel-lel.
- Na ne röhögtess. :D
- Komolyan gondoltam. De ha nem hiszed el, akkor nézd meg a neten.
- Rendben, majd megnézem. Majd még hívlak. Szia!
- Szia!

Na tessék, már csak ez hiányzott. Ránéztem az órára. Te jó ég! Negyed 8 van..
Gyorsan felöltöztem, összepakoltam az irataimat egy kis táskába és siettem a bejárathoz.
- Szia, Gyönyörűm! :)♥
- Szia, Seb!
- Mi a baj, kedves?
- Csak, olyas valaki hívott, akivel nem akartam beszélni..
- Kérlek, mondj el mindent..
- Hát..a lényeg annyi, hogy Ő volt az én nagy szerelmem, csak nem jött össze a dolog..rengeteget szenvedtem miatta..de inkább hagyjuk. Menjünk, ahova akartál! Nem akarom elrontani a kedvedet.
- Ugyan..az fontosabb, hogy jó legyen a kedved.
- Menjünk.
- Rendben. :)

Fél óra után megérkeztünk célunkhoz. Egy terasz, tele gyönyörű virágokkal, egy megterített asztal, közepén egy vázába helyezett rózsával.

- Seb, ez gyönyörű! =)
- Tetszik?
- Nagyon. =)
- Szeretnék valamit kérdezni tőled?
- Mit?
- Angie, szeretném, ha hozzám költöznél.
- Seb..az nem fog menni..
- Miért?
- Tudod..én még tanulok..és nem Svájcban..és te meg utazgatsz a futamaidra, szinte sose vagy itthon és ha még Svájcba járnék, akkor is alig látnálak, azt meg nem lehet, hogy kéthetente, vagy hetente váltsak iskolát. Sajnálom, de nem lehet..
- És ha próbálnék minél gyakrabban hazajönni hozzád?
- Seb! A szüleim nem hiszem, hogy megengednék..tanulnom kell rendesen, hogy vihessem valamire az életben.
- Mellettem meglenne mindened, nem is kéne dolgoznod.
- Nem akarok ingyenélő lenni.
- Nem tartanálak annak.
- Akkor is..sajnálom..tényleg..
- Rendben..
- Jobb lenne, ha hazavinnél..vagy várjunk csak..inkább hazarepülök..
- Ne, kérlek! Könyörgök..
- Sajnálom, de ez így nem mehet tovább..
- Biztos, hogy azért mondod ezt mert messze vagy?
- Jogos kérdés, de biztos..sajnos..
- Rendben..látom, nem tudlak visszatartani..menjünk haza..
- Rendben..

A fél órás út, 1 órásnak tűnt mire visszaértünk Seb házába. Ezek után már csak aludni bírtunk. Vagyis Seb esetleg. De én nem. Én egész éjszaka sírtam.Hajnali 5 körül sikerült elaludnom.. 8-kor felébredtem. Seb akkorra már fel volt öltözve, de nem tudta, hogy nem alszok és a következőket mondta:
- Sajnálom, hogy így alakult. Pedig én nagyon szeretlek. Miért kell ilyen messze laknod? Miért? - Seb rettenetesen sírt. - Bárcsak tudnánk találni valamilyen megoldást, hogy együtt maradhassunk. - Már nem bírtam tovább..elindultak a könnyeim.. Seb közben puszit nyomott az arcomra és kisétált a szobából.

Seb szemszöge:

- Muszáj volt kicsit kiszellőztetnem a fejemet, így sétáltam egyet. Közben beugrottan egy virágboltba. Szerettem volna még egyszer utoljára örömet szerezni Angie-nek. Vettem neki egy szál rózsát és visszaindultam. Közben összefutottam Kimivel.
- Seb, mi történt? Mi a baj?
- Angie elmegy- közöltem a könnyeimmel küszködve.
- Mi történt?
- Angie még tanul, Magyarországon, én pedig utazok a futamokra és így alig látnánk egymást. Ha Svájcban tanulna még akkor is alig látnánk egymást, meg a szülei sem szeretnék valószínűleg, ha a lányuk Svájcban élne.
- Jajj, Seb, annyira sajnálom.
- Pedig kedves lánynak tűnik.
- Az is..de ez van..ráadásul tegnap beszélt a volt szerelmével.
- Óó..akkor amiatt is lehet.
- Én is erre gondoltam, de azt mondta, hogy nem a srác miatt van.
- Hát..nem tudom..én nem ismerem Őt annyira..
- Már mindegy..
- Nem adhatod fel ilyen könnyen!
- Mégis mit csináljak?
- Hát..megvan. Segítek, de csak ha benne vagy.
- Hallgatlak.

Angie szemszöge:

10 óra körül nagy nehezen kikeltem az ágyból és elkezdtem bepakolni a bőröndömbe a ruháimat. Közben ismét csörgött a telefonom. Renata volt az.
- Szia!
- Szia csajszi! De régen beszéltünk már..mi újság van? Olvastam, hogy összejöttél Sebbel. Úgy örülök nektek. :))
- Hát.. haza megyek..
- Mi történt? Összevesztetek?
- Nem..csak a távolság..nem maradhatok így vele..nekem tanulnom kell, Ő pedig járkál a futamaira.
- Nem gondoltál arra, hogy Svájcban tanulj?
- Dehogynem..csak a szüleim se engednék, meg Seb nem nagyon jár haza..
- Ó..értem..de én biztos gondolkodnék még valamilyen megoldáson.
- Tudod..én már feladtam..
- Szereted Őt?
- Mindennél és mindenkinél jobban.
- Hát akkor..ne légy már olyan ostoba, hogy otthagyod?
- De mégis mit csináljak?
- Azt nem tudom, de ígérem, kitalálunk majd valamit együtt.
- Köszönöm, de felesleges. Úgy döntöttem, hogy elmegyek és kész.
- Biztos vagy benne?
- Igen.
- Hát jó..majd még hívlak. Szia csajszi! Vigyázz magadra!
- Szia Reni! - szomorúan tettem le a telefont, de tudtam, hogy mást sajnos nem tudok tenni.

Folyattam tovább a pakolást.Szépen összehajtogatva bepakoltam mindent a kis bőröndömbe, hogy rendesen beleférjek. Amikor a Sebtől kapott ruha került a kezembe, könnybe lábadt a szemem. Gyorsan eltettem, aztán elindultam lefelé a lépcső, ki az ajtón. Ekkor jutott eszembe, hogy e telefonomat fent felejtettem. Gyorsan visszamentem érte. Ekkor vettem észre, hogy valaki dobálja az ablakot.. 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    EZT NEM TEHETI! Most meg mi baja van Angienek? Nem tudok kiigazodni rajta, mindig talál valamit, amin bánkódni tud és olyan hülyeségeket határoz el amit később úgyis megbán. Bízom Kimi ötletében és Sebben, hogy észhez térítik szegény lányt :D
    Várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon ajánlom, hogy Angie ne menjen haza. Olyan boldogok lehetnének együtt, de csak közbejön mindig valami. Siess a folytatással, nagyon kíváncsi vagyok!
    Puszi

    VálaszTörlés