A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2012. március 3., szombat

33. rész

Sziasztok!:) Itt a következő rész. Szeretnélek megkérni titeket, hogy írjátok meg véleményeteket a részről, szeretném tudni, hogy mit kell még javítanom.:) Ja és..jó szórakozást az új részhez!:)

- Mi folyik itt? Greg mit műveltél?
- Megütött..
- Georgina, jól vagy?
- Nem..
- Greg! Takarodj!
- Angie, kérlek, ne izgasd fel magad! Gyere, menjünk be!
- Georgina nélkül nem megyek sehová..
- Georgina.!
- Jövök..
- Nem mész sehová!
- Mert ki vagy te?
- Képzeld, a volt pasija vagyok..
- És?
- És vissza akarom kapni..
- Mi folyik itt? - lépett a képbe Jenson.
- Greg bántotta Georginát.
- Te mocskos szemétláda!
- Gyertek lányok, menjünk be.
...
- Seb, úgy félek!
- Nincs semmi baj Georgina..minden rendben lesz.
- De Jenson..
- Nyugi..Jenson tud vigyázni magára..
- Biztos?
- Teljesen..végülis Forma-1-es pilóta, vagy mi a szösz.. És jó kondiban van.:)
...
- Jenson, jól vagy?
- Teljesen.
- Látod Georgina megmondtam, hogy nem lesz semmni baja.
- Ajánlom is. Te hülye..
- Na kösz..már meg sem védhetem azt, akit szeretek?
- Szeretsz?
 - Igen, nagyon..
- Jajj, olyan édesek..
- Igen...na de Ang..tessék pihenni!
- Seb, az utóbbi időben annyit pihentem, hogy most már szeretnék csinálni is valamit..
- Hát...holnap indulunk vissza Svájcba..aztán jövő héten hétfőn megyünk a szüleimhez.
- Jajj..:S
- Nyugi, biztosan tetszeni fogsz nekik.:)
- Ha te mondod..

Egy hát múlva látom a szüleit, de már most nagyon izgatott vagyok. Vajon mit gondolnak majd rólam. Még alig ismerem Sebet, hisz nem vagyunk olyan régóta együtt.

- Mi baj Angie, mi nyomja a lelkedet?
- Tudod Georgina..félek Seb szüleitől..meg a lánytestvéreitől is..
- Szerintem felesleges, hisz rendes lány vagy.:) Ismerlek már, mint a tenyeremet.
- Veled minden oké?
- Persze, egy-két folt, de semmi több.
- Komolyan mondom ezt a gyereket be kéne csukni.
- Na..azért nem olyan komoly a dolog.
- De Georgina, ha egyszer bántott, többször is bánthat és nem csak téged, hanem másokat is.
- Csak nyugi, Georgnak nem ilyen a természete, csak egyszerűen ideges lett.
- De egy normális férfi akkor se bánt senkit, ha ideges. Még mindig szereted, mi?
- Mi? Dehogyis..
- Hehe..lebuktál..
- Gondolj amit akarsz..Georg már a múlt, Jens pedig a jelen és kész. Ezzel lezártnak tekintem a Georg ügyet.

- Seb, megijesztettél.
- Bocsi, nem akartam, gyere elmegyünk valahová?
- Hová?
- Az legyen meglepetés. :)
- Georgina, Jens már vár.
- Jól van, megyek hozzá, Seb te meg vigyázz Angie-re!
- Vigyázok én, tudod jól.
- Igen, tudom.


El nem tudtam képzelni, hogy Seb vajon hova vihet.

- Azt hittem, hogy vissza akarsz velem jönni a hotelba.
- He?
- Az állatkertbe jöttünk, vagyis te itt maradsz, beállsz a majmok közé.:)
- Igazából arra gondoltam, hogy itt maradsz velem. ;)
- Na nem..majd holnap megetetlek, ha erre járok. :P
- Kisasszony, ne vitatkozz velem, mert nem veszlek feleségül. :D
- Jajj de megijedtem. :D
- Na gyere, menjünk be!:)

Persze Sebastiant jó páran felismerték az állatkertben, így legalább fél órán át autogramot osztogatott. Utána végre megkezdhettük utunkat.

- Vidraaa!*-*
- Azt hittem a majmokkal szeretnél lakni.
- Nem úgy volt, hogy te mész hozzájuk?;)
- Nem, erről szó sem esett. :P
- Szerintem sem. ;)


Több, mint 3 órá töltöttünk el az állatkerben, persze végig egymást piszkáltuk, de jó volt. :D Legalább addig se azon agyaltam, hogy egy hát múlva anyuciék előtt leszek.

- Vajon mi lehet most Nicoval?
- Felhívjam neked?
- Nem kell.
- Biztos?
- Persze.

Az állatkertből kifelé menet belefutottunk Georgináékba.

- Te is beadod Jensont a majmok közé?
- Igen, így terveztem. ;)
- Ejnye Angie, ne úszítsd más barátnőjét!;)
- Csak jó tanácsokat osztogatok.:D
- Vettem észre. Na gyere, menjünk vissza  a hotelbe. Pihenned kell.

Hazafelé úton  folyton Nicon agyaltam. Nem tudtam elhinni, hogy ez tényleg megtörtént vele.

- Seb, kérhetek egy szívességet?
- Persze, bármit kérhetsz.:)
- Nem mehetnénk be Nicohoz a kótházba.
- Dehogynem, remélem beengednek hozzá.
- Ha te velem vagy, biztosan.
- Nem feltétlenül. Amúgy se vagyok túl jóban vele.
- Nem baj az. Biztos beengednek majd.
- Majd meglátjuk.

Persze a kórház előtt tolongott mindenki. Rajongók, a sajtó emberei, fotósok, a rendőrség és persze az orvosok, aki folyamatosan tájékoztatták a sajtót Nico állapotáról. Nem mintha olyan súlyos baja lenne. Vagy történt vele valami?

Minden úgy történt,a hogy mondtam. Sebet simán beengedték és mivel vele jöttem, ezért engem is.

- Nico! Úgy aggódtam érted. - öleltem át szorosan.
- Semmi komoly bajom nincsen, csak sokat kell pihennem. - az arcán láttam, hogy meglepődött. Nem is kicsit.

- A kórház nyüzsög a sajtósoktól és a rajongóktól.
- Tudom, ne is mondd! De most nem tudok kimenni hozzájuk.
- Nem is kell. Most az a legfontosabb, hogy felépülj.
- Azt hittem, hogy utálsz.
- Én is..
- Akkor ezek szerint szeretsz?
- Azt azért nem mondanám. Csak aggódtam, de azt hiszem, hogy megnyugodhatok, hisz kutyabajod.
- Az igazat megvallva kicsit fáj a lábam, meg a hátam, sőt a fejem is.
- Jajj, Nico..
- Mi az? Komolyan.
- Aha.:D
- Gyere Ang, menjünk, még át kell verekednünk magunkat a tömegen.
- Ugyan már, ráértek. Vagy nem?
- De igen.
- Nem érünk rá, még el kell mennünk néhány helyre..gyere Ang!
- Jól van, megyek. Nico, majd hívlak..

Miután nagy nehezen átverekedtük magunkat a tömegen, Sebet kezdtem el faggatni:
- Seb, neked most mi bajod van?
- Nem látod, hogy Nico minden áron arra hajt, hogy elvegyen tőlem.
- Seb, Nicoval akkor se járnék, ha Ő lenne az utolsó férfi a földön.
- Nem úgy vettem észre fél órával ezelőtt..
- Nico nekem csak barát..semmi több..de ha hisztizel nem leszünk jóban. Amúgy..mit kell még elintéznünk?
- Semmit, csak mondanom kellett valamit, hogy végre mehessünk..
- Na kösz..

Az utazás maradék részét csendben töltöttük el. A szállodához érve nagyon meglepődtem, mert a bejáratot rajongók tömkelege torlaszolta el..na de jó..

- Én itt maradok autogramot osztogatni, te pedig menj be a hátsó bejáraton és feküdj le aludni!
- Megyek már..

Amikor felértem Bree már ott várt a bejáraton, hogy közölje velem az örömhírt: Ő is jön majd Belgiumba a nyári szünet után..

- Bree, ez szuper!:)
- Én is nagyon örülök neki.:) Na de mi a baj?
- Seb veszekedik velem.
- Miért?
- Nico miatt, azt hiszi hogy elhagyom Nicoért.
- De buta, te jó ég..
- Hát ez az..hiába aggódok Nicoért, attól még Sebet nem fogom elhagyni.

 1 órával később Seb jött vissza morcosan a szobánkba.

- Mi baj Manó?
- Vége van..köztünk mindennek vége..

7 megjegyzés:

  1. Hmm...izgalmas rész... :)) tetszett,h Jens megvédte Georginát :P azt viszont nem értem,miért van vége... :OO

    VálaszTörlés
  2. Seb olyan féltékeny, mint az állat. De hogy mire fel?

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hát a végén eléggé meglepődtem, nagyon nem erre számítottam és most nagyon szúrja a kíváncsiság az oldalamat, hogy mi lesz. Remélem nem hagyod, hogy idegbajt kapjak és hamar hozod a folytatást! Csak agy tovább Puszi Brigi

    VálaszTörlés
  4. Igyekszem majd hozni a folytatást és hidd el oka van, hogy ez történt.:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Tetszik, tetszik, de valamit most szeretnék veled megosztani, ha már felajánlottad, hogy írjuk meg, miben tudsz javítani: kicsit kevés a leíró rész, ami miatt sokszor követhetetlen, hogy ki/k beszél/nek, vagy hol van/nak, mi történt. És a párbeszédekben is írhatnál olyanokat, hogy "- mondta széles vigyorral az arcán :D" vagy ilyesmi, érted?
    Nagyon szeretem olvasni, érdekes a sztori, cukik a szereplők, de ha megfogadod a tanácsomat (amit természetesen nem muszáj, ez csak tipp!), akkor még királyabb lehet! :) Remélem ezzel tudtam segíteni!
    És még valami: hozhatnál gyakrabban új részt! ;)

    Alexa ^^.

    VálaszTörlés
  6. Szia! Köszi a tanácsot.:) Hát..a gond az, hogy sokat kell tanulnom és nincs nagyon időm írni, de igyekszem.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el át tudom érezni, milyen az, amikor délután azért kell elűznöd az összes hobbidat a szabadidődben, mert tanulnod kell :) Azért kitartást :)

      Törlés