A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2012. március 1., csütörtök

Díj :)

Díjat kaptam Ronie-tól, amit szeretnék megköszönni.:)

Szabályok: 
1. Köszönd meg
2. Másold le a szabályokat, hogy a te díjazottjaid is láthassák őket
3. Rakd ki a képet is a blogodra
4. Add tovább a díjat 5 embernek
5. Írj magadról / a történetről / a főszereplőről 5 dolgot /

5 dolog rólam:
1. Szeretem a Forma-1-et.:)
2. Seb személyi edzőjéért különösen odavoltam egy időben.:)
3. Seb mellett szeretem még Kimi Räikkönent, Nico Hülkenberget és Jenson Buttont.:)
4. Imádok énekelni.:)
5. Életem egyik nagy élménye volt amikor találkozhattam Sebbel és Tommival.:)

5 dolog a történetről:
1. A főszereplő (Angie) egy véletlennek köszönheti, hogy találkozhatott Sebbel, hiszen Ő nyerte meg a vele való találkozást.
2. A történet az agyam szüleménye, de van pár szereplő, akit élő személyről mintáztam.:)
3. Kezdetben az volt a terv, hogy Tommival marad a főhősnő végig, de ugye a hangulatomtól függ, hogy mi történik a történetben, meg persze attól, hogy mitől lesz izgalmasabb.:)
4.  A történet Németországban kezdődik.
5. A fejezetek között megbújik egy monológ szerű rész, ami Angie örlődését mutatja be.

5 dolog a főszereplőről:
1. A főszereplőt élő személyről mintáztam.
2. Angie nagyon odavan Sebért, de Tommit is szereti.
3. Angie nehezen tud választani a két fiú között, de végül sikerül neki és Tommit sem veszti el.:)
4. Angiet barátnői bíztatják és támogatják.:)
5.Angie azért nem szereti Nicot, mert bántotta Kimit és Sebet (beszólt nekik, holott nem is ért el még gyakorlatilag semmit - ez kész tény, nem kitaláció).

Akiknek tovább adom:



Zsömi -> Utolsó ígéret

Viki -> Fekete lepke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése