A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2012. március 15., csütörtök

35. rész - Egy randi?

 Sziasztok! Itt az új rész! :) Várom a kommenteket, lehetőleg minél többet! :);)
 
- Na mi történt? Csak nem összejöttél azzal a kis Di Caprio utánzattal?
- Ne beszélj így Nicoról!! És ha igen, akkor mi van?
- Semmi..csak azért ilyen hamar..na mindegy..
- Ostoba..
- Tessék? Mondtál valamit?
- Áá..semmit..

Lassan elindultam kifelé az ajtón, amikor Seb elkapott és adott egy szenvedélyes csókot. Erre egy hatalmas pofon volt a válaszom, de azt hiszem egy kicsit túlzásba vittem, mert szegény Seb arcán egy hatalmas kéz alakú lenyomat éktelenkedett. 

- Ezt most miér..?
- Seb, jobb lenne, ha békén hagynál..
- De most mi rosszat tettem? Csak őszinte voltam hozzád.
- Seb, ez nem fog menni..sajnálom.

Elkezdtem rohanni a taxi felé, amit az imént rendeltem és beszálltam még mielőtt Seb utánam jöhetett volna.
A városban akkora dugó volt, hogy csak 1 órával később értem vissza  a kórházba Nicohoz. Pontosabban este 11 órára..csoda, hogy egyáltalán beengedtek. Biztos Nico beszélte meg velük, hogy engedjenek be.

- Szia szépség! :)
- Szia Nico!
- Azt hittem, hogy soha nem érsz ide.
- Én is. Akkora dugó volt a városban.:/
- Na és mi a helyzet Sebbel?
- Őőő..megvan.
- Mi történt?
- Kicsit összevesztünk és most a kézjegyem dízeleg rajta.
- Juhujj..xD Az szép lehet.
- Az is, hidd el. Ingyen tetkó..:D Apropó..neked nem kéne már aludnod?
- És neked? Ma nem lehetett könnyű napod.
- Nem is volt az, de most nem tudnék aludni.
- Azért csak próbálj meg! Ha gondolod, ide is bújhatsz.
- Nem, azért az már túlzás lenne.
- Most miért? Csak baráti idebújás lenne.
- Nem, Nico, nem lehet.
- Jó, ha nem hát nem. De kérlek, aludj! Pihenned kell.
- Rendben. Jó éjt!
- Jó éjt!

Próbáltam aludni, de csak sírni voltam képes. Egész éjszaka sírtam és csak arra tudtam gondolni, hogy Seb hogy lehet ilyen. Egyszer kellek, egyszer meg nem kellek. Na ebből én nem kérek. Jobb lesz nekem Nico mellett. Persze szigorúan csak barátként.

Reggel nagyon rosszul ébredtem, alig aludtam 2 órát.

- Jó reggelt Angie!Hogy aludtál?
- Jó reggelt! Rosszul, nagyon rosszul. Alig aludtam 2 órát.
- Szegény. Amúgy Seb keresett telefonon vagy 2 órája. Nagyon oda lehet érted, ha ennyire keres.
- Ugyan már..
- Kérlek, adj neki mégegy esélyt! Megérdemli. Tényleg.
- Majd ha nem lesz olyan ostoba, hogy azt hiszi, hogy veled kavarok.
- Tudod, hogy mit érzek irántad..
- Tudom.
- Én meg azt tudom, hogy bármit teszek, nem kaphatlak meg, így segítek neked.
- Nekem nem kell segítség, Seb szorul rá. De amíg nem fejezi be a féltékenykedést, addig szóba se jöhet a békülés.
- Kár..hívtam neked valakit délre.
- Kicsodát?
- Majd meglátod.

Nico azt mondta, hogy legyek csinos, mert elvisz majd valahova az a bizonyos személy. El sem tudtam képzelni, hogy ki lehet. Na de nem vitázom, inkább keresek magamnak egy csinos ruhát.
 - Na? Hogy nézek ki?
 - Bámulatos. - Nico teljesen ledöbbent.

Már fél 12 körül járt az idő, így hát nagyon izgultam, hogy vajon ki lehet az akivel "randira" megyek.

- Ang! Gyere ide!
- Igen, Nico?
- Kérlek ígérj meg nekem valamit!
- Micsodát?
- Bárki is lesz az, akivel el kell menned, elmész. Rendben?
- Rendben.
- Olyan gyönyörű vagy. Ha az enyém lennél, sosem engednélek el.
- Hát..
- Ha jól hallom megérkezett. Vigyázz magadra! - nyomott két puszit az arcomra. 

Izgatottan vártam, hogy ki lehet az. Na ne..csak ezt ne, nem akarom.

- Szia! - köszönt.
- Neked is szia! - köszöntem vissza. Ha ezt tudom, tuti, hogy nem mentem volna bele ebbe az egészbe.
- Fáradtnak látszol.
- Mert az is vagyok. Alig aludtam valamit..
- Sajnálom..
- (Sajnálhatod is..) Hagyjuk..
- Indulhatunk?
- Ja..

Egész úton ( ami megjegyzem marha hosszú volt) azon gondolkodtam, hogy hogy lehetek olyan idióta, hogy belemegyek egy vakrandiba. Ráadásul ez a srác egész úton engem nézett, ahelyett, hogy az utat nézte volna. Csoda, hogy nem mentünk neki egy oszlopnak sem.

- Itt is vagyunk.
- Örülök..
- Most miért vagy ilyen? Ennyire megbántottalak?
- Fáradt vagyok.
- A kérdésemre válaszolj! Kérlek!
- Csak gyorsan tudjuk le ezt és vigyél vissza Nicohoz!
- Rendben, ahogy akarod.

Mindössze egy órás volt az egész randi, mégis úgy éreztem, mintha évek teltek volna el. Egy puccos étterembe mentünk, ahol mindenféle tengeri herkentyűt szolgáltak fel, de szerencsére azért normális kaját is lehetett rendelni.

- Beszélhetünk?
- Hallgatlak.
- Sajnálom, hogy olyan hülye voltam. Hogy gondolhattam azt, hogy Nicoval kavarsz, hiszen tisztában vagyok vele, hogy nem vagy oda érte, csak aggódsz.
- Jó, hogy végre leesett..
- Meg tudsz nekem bocsájtani?
- Majd meglátjuk. És most kérlek vigyél vissza Nicohoz!
- Rendben.

Az étterem bejáratát ellepték a rajongók.

- Na ne!
- Nem is, most nem adok senkinek autogramot, inkább kimegyünk a hátsó bejáraton.
- Végre egy jó ötlet.
- Mert nekem mikor nem jók az ötleteim?
- Hadd ne kelljen sorolnom.

Láttam rajta, hogy bármit megtenne azért, hogy visszakapjon. Még azt is, hogy a rajongóinak csalódást okozzon. Gyorsan kislisszoltunk a hátsó bejáraton és siettünk vissza Nicohoz a kórházba.

- Kösz.
- Mit köszönsz meg? - látszott rajta, hogy teljesen meglepődött. 
- Hogy nem kellett végig várnom, amíg a rajongóidnak autogramokat osztogatsz.
- Ugyan már..amúgy..nem is mondtam, hogy milyen gyönyörű vagy ebben a ruhában.
- Köszönöm.
- Akkor..szia! - köszönt el.
- Szia!- köszöntem vissza.

- Na, milyen volt? - érdeklődött Nico.
- Hosszú, de mégis rövid.
- Hát igen..még  csak 3 óra van és te máris itt vagy. Történt valami?
- Békülni akar..és sajnálja, hogy ilyen volt.
- Akkor?
- Nem tudom..félek, hogy újra kap valami hisztirohamot és újra kidob.
- Ugyan..nem követné el kétszer ugyanazt a hibát.
- Gondolod?
- Tudom.:)
- Felhívod nekem? Mondd meg neki, hogy holnap elmondom hogy döntöttem.
- Miért nem beszélsz vele te?
- Kérlek!
- Rendben.
- Köszönöm. :)

Muszáj volt lefeküdnöm aludni egy kicsit, mert annyira fáradt voltam, hogy már alig álltam a lábamon. És végre sikerült elaludnom. Jó sokáig aludhattam, mert mire felébredtem, már sötét volt odakint. Na de jó.. de Nico még nem aludt.

- Na hogy aludtál? - érdeklődött.
- Jól. De így most éjszaka nem fogok tudni aludni.
- Dehogyisnem. Eldöntötted már, hogy hogy döntesz?
- Még nem, még alszok rá egyet.
- Hehe, alszol rá egyet, érted?:D
- Értem, hogyne érteném.
- Kop-kop! Bejöhetek? - kérdezte egy ismerős hang..

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Húú ez a szerelmi háromszög elég fordulatos! :D
    Angie ne játssza már a sértődöttet, vagy vallja be, hogy Nicot szereti, ha így van :) Szegény Seb, már sajnálom...sajnos elfogult vagyok vele szemben ^^. Kíváncsian várom a kövi részt!

    VálaszTörlés