A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. november 4., péntek

23. rész - Tommi helyettese


-          Ja, jó. Menjünk. Sietnünk kell. De addig ki edz majd?
-          Hát…van helyettes. Szerencsére.
-          Ja oké.:)

Végre kiértünk ebből a „börtönből”. Alig vártam, hogy visszatérjünk a meleg Magyarországra. Bree és Georgina megígérték, hogy eljönnek hozzám. Olyan boldog voltam. És a szüleim sem ellenezték. Még haza kellett ugranom a ruháimért, de addig bemutattam Bree-t a szüleimnek (Georginát már régebb óta ismerték).
 
-          Tök jó fejek a szüleid.
-          Azt csak hiszed.
-          Nem, komolyan. Örülnék, ha az én őseim is ilyen jó fejek lennének.
Szépen, lassan elindultunk. Jött velünk Bree és Georgina is Seb intézkedésének köszönhetően.
-          Seb, óriási kérésem lenne!
-          Neked bármit megteszek!:)
-          Georginának Jenson-t, Breenek pedig Michael-t el tudnád intézni? Mármint úgy értem, hogy a boxaikban lehessenek.
-          Meglátom mit tehetek, de szerencséd van, hogy pont Ők kellenek.
-          Hát ti meg miről tárgyaltok? – érdeklődött Bree. Még szerencse, hogy németül nem tud, Georgina pedig zenét hallgatott.
-          Semmi fontos, csak munkaügy.
-          Ááá, értem.:)

Hungaroring. Imádom. Csodálatos egy pálya. Amikor először megláttam, azonnal beleszerettem. Igaz, akkor nem volt túl meleg és rengeteget kellett gyalogolni, de megérte. Most szerencsére gyalogolnom nem kell, beleshetek a kulisszák mögé. Sebnek sikerült elintéznie, hogy Bree Michaelhez, Georgina pedig Jenson-höz kerülhessen. Ők persze ezt nem tudták.

-          Hová visztek? – kérdezte Bree.
-          Csak egy pillanat. – válaszoltam.
-          Neee! Áááá! Ezt nem hiszem el! Köszönöm!!! – ugrott a nyakamba Bree!
-          Barátok vagyunk, nem?
-          De, de azért ez na. Hálám örökké üldözni fog!!! Szeretlek!!!

Georgina sem értette nagyon, hogy mit akarunk vele, de azért jött.

-          Jenson…
-          Kit tisztelhetek a gyönyörű hölgyben?
-          Georgina vagyok. Georgina Hamilton. És nem vagyok Lewis Hamilton rokona.
-          Megértettem. Szóval..veled töltöm el ezt a pár napot. Már alig várom. Kösz Seb. – kacsintott Sebre, de ezt csak én és Seb vettük észre.

Kettesben indultunk vissza a Red Bull boxához, ahol már nagyban folyt a készülődés a hétvégére.

-          Seb, el sem hiszed, hogy milyen hálás vagyok neked.
-          Ugyan már. Semmiség.:)
-          Nem az.
-          Nekem az volt. Pont a barátaimat kérted.:) Be kell, hogy mutassalak valakinek.
-          Kinek?
-          Angie! Ő itt Jake. Tommi helyettese.  Jake, Ő Angie, a barátnőm.
-          Nagyon örülök. – fogtam vele kezet.
-          Hát még én. – a nézésében volt valami huncutság.
-          Te Seb, gyanús nekem ez a srác. Hány éves?
-          23.
-          Fiatalabb nálad.
-          Na és?
-          Csak mondom. Mióta ismered?
-          5 éve.
-          Akkor gondolom elég jól ismered.
-          Igen. Mindjárt jövök, valamit el kell intéznem.
-          Siess vissza!

Kimentem kicsit levegőzni. Egy fekete alak tűnt fel. Nagyon megrémültem. Est volt és nem tudtam, hogy ki az.

-          Megijesztettelek? –kérdezte a hang.
-          Eléggé.
-          Bocsánat, nem állt szándékomban.
-          Már mindegy.
-          Szóval te vagy Seb barátnője?
-          Igen.
Jake úgy végignézett rajtam, hogy azt hittem pofon csapom.
-          (Hmm…szép darab). És mióta vagytok együtt?
-          Nem túl régóta. De ez miért érdekel?
-          Csak kérdeztem.
-          (Gyanús nekem ez a csávó. Seb, gyere már vissza.)
-          Na mi van? csak nem félsz tőlem?
-          Én, tőled? Ugyan már.
-          Akkor miért húzódsz el.
-          Az idegenekkel megtartok egy bizonyos távolságot.
-          Vagyis félsz tőlem.
-          Nem, csak tartom a távolságot.
-          Pedig jobb lesz, ha hozzám szoksz, mert Tommi egy ideig biztos nem jön vissza.
-          Tommi nemsokára felépül és visszajön.
-          Azt csak hiszed. Tommi nem az újját vágta el, hanem balesete volt. Jó időbe telik, amíg teljesen felépül, ha egyáltalán teljesen felépül.
-          (Görény.:@)
-          Na mi van? Meg se tudsz szólalni, szépségem?
-          Ha közelebb mersz jönni, kikaparom a szemed!
-          Csak nem félsz?
-          Mi folyik itt? Ang mi baj van?
-          Áááá semmi. Csak a barátnőd kicsit gyogyós. – azzal fogtam magát és elment.
-          Na végre…már majdnem nekiugrottam.
-          Mit csinált?
-          Ez egy görény. Rám akart mászni.
-          Micsoda?
-          Komolyan. Undorító egy ember.
-          5 éve ismerem és soha nem viselkedett így.
-          Nem hiszel nekem?
-          Érdekes.
-          Azt mondta, hogy Tommi nem biztos hogy felépül teljesen. – fakadtam ki.
-          Kérlek, nyugodj meg! Tommi meg fog gyógyulni. Teljesen felépül és újra vele fogok dolgozni. Addig viszont el kell tűrnöd Jake-et.
-          Addig nem jövök veled futamra.
-          Na ne már.
-          Vagy kirúgod, vagy nem jövök addig veled futamra.
-          Édesem, ezt nem te döntöd el.
-          Hát jó. Tudom. De akkor engem egy ideig nem látsz. Sajnálom, nem fogom bírni.
-          Azért most még maradsz, ugye?
-          Ha állítasz mellém testőröket, akkor igen.
-          Rendben. De most gyere, menjünk a hotelbe, pihenjük ki a mai nap fáradalmait!
-          Rendben.
Éppen elindultam volna, amikor valaki rácsapott a seggemre…

3 megjegyzés:

  1. Georgina és Bree nyilván nagyon örül :)) de Angie túlreagálja a dolgokat...lazíthatna kicsit... :))

    VálaszTörlés
  2. húú...nekem is gyanús ez a Jake nevű fickó!remélem,hogy nem fog bekavarni,mert megölöm,az tuti.Seb meg lásson már az orránál is tovább,és higyen Anginek.egy nő megérzi,mikor baj van!várom a folytatást ;)

    VálaszTörlés
  3. Majd meglátjuk, hogy kinek lesz igaza.:)

    VálaszTörlés