A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. november 2., szerda

22. rész - Tomminál


… Bree és Georgina  ott várt minket.

-          Hát ti?
-          A barátok nem hagyják cserben egymást.:)
-          Köszönöm csajok. – borultam a nyakukba.
-          Georgina! Biztos vagy benne, hogy Finnországban ebben a 10 cm-es topánkában akarsz közlekedni?
-          Nem bízol a képpeségeimben?
-          De, bízok én, csak beteglátogatóba megyünk, nem egy divatbemutatóra.
-          Egy nőnek mindig jól kell kinéznie.
-          Ne kezdd!
-          Te kezdted.
-          Csajok, csajok, egy repülőtéren vagyunk. Seb hová ment?
-          Nem tudom, tényleg, hol van?
-          Itt vagyok.
-          Hol voltál?
-          Na szerinted?
-          Ja.:D

A repülőgép felszállt, mind a négy utasával. Az izgalmam csak fokozta, ahogy közeledtünk Finnországhoz. Az utolsó 10 perc pokoli volt.

-          Seb! Akkor ugye 10 perc múlva leszállunk és egyszerre megyünk Tommihoz?
-          Igen, de először a szállásra megyünk és utána.
-          Nem lehetne előtte?
-          Ezzel a rengeteg cuccal akarsz beállítani Tommihoz?
-          Nem.
-          Na látod.

Megérkeztünk Finnországba. Nem mondom szép ország, de nem túl meleg. Alig vártam, hogy Tomminál lehessek.

-          Csak nyugi Angie, egy fél órán belül ott leszünk Tomminál.
-          Egy fél órán belül? Addig idegbajt kapok.
-          Ugyan már, hidd el pillanatok alatt el megy majd.:)

Tudtam, hogy ez nem lesz így, tudtam, hogy ilyenkor mindig minden lassabban telik. de végül csak eljött a megfelelő pillanat. Csak nem éppen úgy alakult ez a látogatás ahogy akartam.

-          Ti meg hová mentek?
-          Tommihoz?
-          Kaptatok időpontot?
-          A volt barátnője vagyok.
-          És Ők?
-          Sebastian Vettel a jelenlegi barátom és a két barátnőm Geor…
-          Sebastian jöhet veled, de a két lánynak maradnia kell!
-          Nyugi csajok, megoldom.
-          Nem fontos, nektek kell látnotok Őt, nem nekünk, menjetek csak!

Azt hittük, hogy ennyivel megúsztuk, de tévedtünk.

-          Mutassa a kezét! És maga is Mr. Vettel! Tiszta, rendben, mehetnek!
-          Jajj Seb, még valami?
            Talán más már nincsen.

      Végre bemehettünk Tommihoz. Na tessék…tudhattam volna. Két nagydarab biztonsági őr.

-          Csak egyesével mehetnek be és maximum 20 percet lehet bent vele egy személy.
-          Angie, menj! Ez neked a legfontosabb.
-          Rendben.

Beléptem. Tommi a legnagyobb kényelemben feküdt az ágyában.

-          Angie! – szólalt meg olyan édesen, hogy majd’ elolvadtam.
-          Szia Tommi! Hogy érzed magad? És mi ez az óriási biztonsági rendszer?
-          Gyere, ülj ide és minden elmesélek!

Odaültem az ágya szélére, de nem azt tette amire számítottam.

-          Hé, Tommi, ezt nem kéne!
-          Miért?
-          Figyelj, minden elmondok, de először mondd el, hogy miért vagy így védve? Talán terroristák üldöznek?
-          Szóval…édesanyám ragaszkodott ehhez. Nem fér a fejembe. Persze mondtam neki, hogy én nem vagyok Sebastian. Dehát…  csodálom, hogy téged beengedtek. Mit mondtál nekik?
-          Azt, hogy a volt barátnőd vagyok.
-          És beengedtek?
-          Be. De csak engem és Sebet. Ide meg csak egyesével jöhettünk be és csak 20 percre.
-          Nos igen, tudom.
-          Na és mi a helyzet?
-          Figyelj…mi Sebbel most…járunk.
-          Értem.
       Tommi! Mit csinálsz?
-          Csak egy csókocskát. Légy szí!
-          Hékás! Nem lehet. Szeretlek, de ezt így nem. Nézd! Csak barátok, oké?

Láttam az arcán, hogy nagyon nem barátok. Inkább a szerelmet lehetett leolvasni az arcáról, mint azt, hogy oké, akkor legyünk barátok. De olyan nézése volt, hogy nem lehetett neki ellenállni. És a gyönyörű szemeinek sem.

-          Jobb ha megyek.
      Kérlek, még ne!
-          Lejárt az idő. Érkezik Seb.
-          Hát jó.
-          Vigyázz magadra és épülj fel hamar, aztán gyere vissza!
-          Meglesz.

Búcsúzóul adtam neki egy puszit, de úgy éreztem, hogy nem kellett volna. Utánam nyúlt, magára húzott és megcsókolt volna, ha nem akkor nyit be az őr, megmentve engem.

-          Az idő lejár… bocsánat… - azzal visszacsukta az ajtót.
-          Tommi, mennem kell. Szia!
-          Szia!

Ahogy kiléptem az ajtón, megkönnyebbültem. Ugyanakkor rettenetesen ideges voltam amiatt, hogy az őr benyitott és ki tudja, hogy köpött-e Sebnek. De leginkább az idegesített, hogy így kellett elválnunk Tommival és tudja már, hogy új pasim van. Történetesen a legjobb barátja.

-          Mehetsz.
-          Mennünk kell. Sietnünk kell vissza…
-          Miért?
-          Na szerinted…? 

3 megjegyzés:

  1. nagyon jó rész.sajnálom Tommit nagyon,de egyszer meg kellett tudnia,hogy Angie és Seb járnak.nálam hamarosan fenn lesz a folytatás ;) pusy ^^

    VálaszTörlés
  2. Ez a Georgina....de ugye csini volt az a cipő és megérte?
    Sajnálom Tommit,de ennek így kellett lennie...ez van...
    Puszi:Micimackó :P <3

    VálaszTörlés
  3. Reni: Igen, később csak rosszabb lett volna. Igen, olvastam.:)

    Anne Dawson: Igen, abszolút. Georginának jó az ízlése.:P

    VálaszTörlés