A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. november 15., kedd

26. rész - Na de ilyet..


-          Hagyjátok abba! – kiabáltam. Nem hittem a szememnek.  Jake és Seb összeverekedtek.
-          Ang, te mit keresel itt?
-          Nem jöttetek vissza, gondoltam megnézem mi történt veletek. – Jake akkorát húzott be neki, hogy eleredt az orra vére.
-          Jake! Te barom! Ha még egyszer hozzá érsz, velem gyűlik meg a bajod!
Jake közelebb lépett. – Te kinek pattogsz? Kinek képzeled magad?
-          Ha hozzá mersz érni, akár egy ujjal is, velem gyűlik meg a bajod.
-          Jajj de  megijedtem…

A másik pillanatban Nico bukkant fel.

-          Mi folyik itt? Seb, te vérzel. Angie, jól vagy? – Seb orrából még mindig folyt a vér…
-          Jake bántotta Sebet.
-          Azt látom. Sürgősen orvoshoz kell vinni. Lefoglalom Jake-et, addig menjetek az orvoshoz. Rendben. És köszi.:)

Az út végtelennek tűnt, pedig csak 5 perc volt.

-          Semmi komoly baja nincsen, de mi történt?
-          Azt inkább hagyjuk.
-          Hát jó. Rendbe fog jönni nemsokára.
-          Köszönjük doktor úr.
-          Ez a munkám.
-          Viszlát!
-          Viszlát!

-          Seb! Ki kell rúgatnod. Ez így nem mehet tovább.
-          Tudom.
-          Megütötted.
-          Nem, csak fenyegetőzés volt.
-          De min vesztetek össze?
-          Rajtad.
-          Azt mondta, hogy őt akarod, nem pedig engem és megszerez bármi áron.
-          Gyökér…én meg Ő? Soha…ha az utolsó férfi lenne a földön, akkor se. Még szerencse, hogy Nico ideért.
-          Nos igen.
-          Várjunk csak…az én hibám volt…
-          Miért?
-          Mert akkor ütött meg, amikor hozzám beszéltél.
-          Nem te tehetsz róla. Ne emészd magad.
-          Nico hol lehet?
-          Nem tudom, keressük meg.

Nico a Red Bull boxa előtt beszélgetett Jake-kel.

-          Na, megérkezett a háborús sérült?
-          Igen, és ezennel ki vagy rúgva!
-          Seb, közlöm veled, hogy ezt nem te döntöd el! Szükséged van rám a hétvégén.
-          Igen? Itt van nekem a gyönyörű barátnőm és szerintem nagyon szívesen segít, ha szépen megkérem. Vagy nem?
-          De igen Seb, nagyon szívesen.:)
-          Egy nő?
-          Igen, aki történetesen a barátnőm és nem szúr hátba. Azt hittem, barátok vagyunk. Nagyot csalódtam benned Jacob.
-          Általános óta nem hívtál így.
-          Mert nem szereted, ha így hívnak. És ezt tiszteletben tartottam. De mostantól nem teszed.
-          Mi folyik itt fiúk? – lépett oda Christian.
-          Jacob ki van rúgva.
-          Bántotta Sebet. – vágtam közbe.
-          Nem gondoljátok, hogy mindenki érdemel mégegy esélyt.
-          Veszélyes rám, nem akarom, hogy maradjon, Sebnek is majdnem eltörte az orrát.
-          Ahogy gondoljátok. Gyere Jake, intézzük el a papírokat!
-          Na végre.
-          Akkor segítesz?
-          Hát persze.:)
-          Köszönöm. – nyomott egy puszit a számra.
-          Szívesen, elvégre a barátnőd vagyok.:) Tudom, hogy Tommit senki nem tudja pótolni, de…
-          Semmi de..Tommi nemsokára felépül.:)
-          Nagyon remélem. Már nagyon hiányzik.:(
-          Azt elhiszem. Nekem is.

Megcsörrent a telefonom. Tommi volt az.

-          Szia nagyfiú!
-          Szia! Szeretnék bocsánatot kérni. Minden oké veletek?
-          Fogjuk rá. A helyettesed enyhén szólva gáz.
-          Mi történt?
-          Nem telefon téma. Remélem hamar felépülsz, mert már nagyon hiányzol és nem csak nekem. A fiúk is hiányolnak.
-          Ez kedves. Le kell tenned, pihennem kell.
-          Nyugodtan. Puszillak, szia!:)
-          Szia!:)

-          Kivel beszéltél?
-          Tommival.:)
-          És hogy van?
-          Szerintem jól.
-          Hála a jó égnek. Gyere…mutatok valamit…

1 megjegyzés:

  1. hála az égnek,hogy kirúgta Seb azt a gyökér Jake-et.de sajna azt érzem,hogy még be fog kavarni és ez nem tetszik :( sajnálom Sebit!én olyan szívesen ápoltam volna :D siess a folytatással ;)

    VálaszTörlés