A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. november 14., hétfő

25. rész - Egy kicsi mozgás mindenkinek kell..


-          Fiúk, mi folyik itt?
-          Amióta Jake van Tommi helyett semmit nem találunk meg.
-          Srácok, most őszintén, ti bírjátok Jake-et?
-          Nem, nem igazán.
-          Na itt jön.
-          Uraim. Munkára fel!
-          Seb egyik szerelője a fülembe súgja:  Kinek képzeli ezt magát?
-          Azt nem tudom, de nem Ő a főnök, ez biztos.
-          Ajj, Mikor jön már vissza Tommi?
-          Azt nem tudom, de nekem is nagyon hiányzik.
-          Szereted még?
-          Hogyne szeretném. De úgy, mint a testvéremet.
-          De ugye visszajön?
-          Nagyon remélem.
-          Stu, miért nem dolgozol?
-          Talán azért  Jake, mert nem te vagy a főnököm. És különben is…egyelőre pihenő van.
Kinek képzeli ez magát? Hát komolyan mondom…
-          Angie!
-          Seb!
-          Gyere, feladatod van!
-          Mi lenne az?
-          Kiküldetésed van.
-          Hallgatlak.
-          Vidd ezt el Niconak és mondd meg neki, hogy köszönöm.
-          Rendben.
-          Köszönöm,  ezzel is időt spórolok. El kell mennem futni kicsit Jake-kel.
-          Na ne már.
-          De már. Gondoltam inkább mennél Nicohoz. Vagy bírod a futást?
-          Nem igazán. Főleg nem ha, Jake is ott lesz.
-           És ha nem lenne ott, akkor esetleg nem erőltetnéd meg magad, hogy addig is velem lehess?
-          De, akkor megerőltetném magam.
-          Legközelebb Jake nélkül futok.:P
-          Azért csak legyen melletted,  a végén még eltunyulsz.:P
-          Dehogy tunyulok.:D
-          Na menjél Seb, menjél, mert a főnökúr leugat.
-          Megyek, de te is menj. Nico már nagyon várja a labdáját.
-          Rendben.

Elindultam a Mercedes GP boxa felé. Nagyon idegesített, ahogy a szerelők megbámultak. Örültem, hogy beértem. Nico épp fellelhető helyen tartózkodott Schumi és Bree társaságában.

-          Ang, mi járatban?:)
-          Niconak hoztam vissza a labdáját.
-          Kösz, őőő.
-          Angie! Angie Smith!
-          Nico. Nico Rosberg! Örülök, hogy megismerhetlek.- fogott velem kezet.
-          Én is örülök.

Nico nagyon aranyos volt. Le se lehetett törölni az arcáról a vigyort. Bree-re, néztem mire Ő rám kacsintott. Nem nagyon tudtam hova tenni a dolgot. Úgy döntöttem nem is nagyon firtatom.
Kínos csend vette kezdetét. Bree Schumival volt elfoglalva, Schumi pedig Bree-vel. Nico engem méregetett, amíg én a szerelők munkáját figyeltem. A csendet végül Nico törte meg:

-          Szóval te vagy Sebastian barátnője.
-          Igen, ez így van.
-          Mióta ismered Sebet?
-          Nem olyan régóta.  Na és hogy van Vivian?
-          Szakítottunk. Kb. egy hete.
-          Jajj Nico! Annyira sajnálom.
-          Ugyan, túlélem.:) Nem tudom, mi lenne velem Michael nélkül.
-          Nico mentálisan nagyon erős, nem kellett annyira támogatni.
-          Azért ez nem teljesen így van, ezt te is tudod.
-          Maradjunk annyiban, hogy egy ici-picit kellett segítenem.
-          Az én Michaelem. Csajszi imádlak!
-          Ugyan, Sebnek köszönd!
-          De gondolom te szóltál neki.
-          Ez igaz, de Seb intézte a többit.
-          Lényegtelen. Nektek köszönhetem, hogy most itt vagyok. Ezt soha nem fogom elfelejteni.

Nico arcáról lesütött, hogy tetszik neki, amit hall. Michaelhez lépett és valamit a fülébe súgott!

-          Héjj, társaságban nem illik sugdolózni!
-          Ugyan Ang, hagyd, biztos férfi dolgokról beszélnek.:D
-          Nyilván.:D
-          Gyere Bree, sétáljunk egyet!
-          Rendben.
-          Nekem nem ártana mennem.
-          Maradj még kicsit! – marasztalt Nico. – Ha jól tudom, most Seb úgy sincs bent.
-          Hát jó. De csak egy negyed órát maximum.
-          Rendben.

Nico nagy érdeklődést mutatott felém, ami meglepett. Csak az zavart,mikor a Sebbel való kapcsolatomról kérdezett. Negyed óra után aztán végre visszamehettem a Red Bull boxába. Persze Sebék még javában edzettek, így kénytelen voltam a szerelők munkáját figyelni. 2 óra után még mindig nem jöttek vissza a fiúk, ami nagyon aggasztott, mert Seb azt mondta, hogy maximum 1,5 órát lesznek távol, így elindultam Őket keresni. Amikor megpillantottam Őket, nem az a látvány fogadott, amit szerettem volna…

2 megjegyzés:

  1. a fenébe is csajszi!!!miért hagytad itt abba??mikor a legjobb :P még mindig tetszik a történet és örülök,hogy Schumit és Nicot is belefoglaltad ha csak 1 rész erejéig is.várom a folytatást,puszi ;)^^

    VálaszTörlés