A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. december 3., szombat

27. rész - Fél év..

Szeretném megköszönni a segítséget Zsaninak! (Sebita) :))

   -    
          -Seb, ez csodálatos! – néztem körbe. Seb egy tisztásra vitt gyönyörű virágokkal és tiszta levegővel. Olyan természetellenesnek tűnt, holott ez volt a természetes, de a mai világban már sajnos az a természetes, ha autók zünnyögnek mindenhol, szennyezve a környezetet.
-         - Örülök, ha tetszik. Gondoltam falusi lány jobban kedveli ezt a környezetet. Ez valahogy csendesebb, békésebb, romantikusabb. – Hosszan nézett a szemembe. Ez nagy melegséggel töltötte el a szívemet. Közelebb jött. Végül összeértek az ajkaink.
-         - Ez a pillanat bárcsak örökké tartana.
-          -Én is szeretném, de sajnos nem maradhatunk itt.
-          -Gyere, menjünk vissza! - fogta meg szorosan a kezem.
Mire a pályához értünk a nap már épp lemenőben volt, hihetetlenül csodálatos látványt nyújtott, amint lassan eltűnt a boxutca magas épületei mögött.
-          -Átöltözök, utána visszamehetnénk a hotelba- ajánlotta fel.
-          -Rendben, addig én megyek, eszek valami finomat, kezdek éhes lenni – kuncogtam.
-         - Ne merj enni, kérlek- nézett rám komolyan majd nevetett.
-         -Mert?
-         - Az titok- nyomott puszit a számra, majd rohant is átöltözni.
Amíg távol volt kértem a büféből vizet, ha már enni nem hagyott, majd kisétáltam a teraszra. A kilátás egyszerűen gyönyörű volt, ahogy a nap tűnt el, a hold pedig előmászott a felhők közül. Eszembe jutott, hogy Tommi vajon most mit csinálhat, s az is felmerült bennem, hogy felépül-e teljesen, de erős és ezzel én is tisztában voltam. A vizem megittam, Seb pedig már rég mögöttem állt, de nem szólt semmit. Kézen fogott és együtt mentünk az autóhoz, azonban a pályától vezető úton még mindig a környezet szépsége ragadott magával. Ahogy Seb a combomra tette a kezét az térített vissza a valóságba.
-        - Ha visszaértük én még átmegyek Christianhoz, addig te szépen öltözz fel, mert van egy meglepésem !- kacsintott rám.
-         - Értettem főnök. - adtam meg magam.
Így is történt. Amint visszaértünk ő egyből CH szobája felé vette az irányt, addig én átöltöztem a kis meglepetéséhez. Nem tudtam hová visz, de biztosan nem lesz szükség estélyire, ezért csak egy egyszerű színes ruhát vettem fel, a hajam pedig kiengedve hagytam .
Épp hogy kész lettem. Seb akkor lépett be a szobába, amikor az utolsó simításokat végeztem.
-         - Honnan tudtad, hogy nem kell kiöltözni?
-         - Női megérzés-vettem fel a ruhához való topánom.
-          -Mehetünk?- érdeklődött.
-         - Persze- vettem fel a táskám, majd kiléptem a hotelszoba ajtaján.
A szállodától nem messze mentünk. Talán 10 percet autókáztunk, mikor egy kis kávézóhoz értünk, ami tényleg elég kicsi volt. Seb odaköszönt a pincérnek mintha ismerné, ő pedig a tetőre vezetett minket, ahol gyertyafénybe borulva állt egy kis asztal 2 fő részére.

-          -Seb, én…
-          -Ne mondj semmit! – tette a számra a kezét. – Csak ülj le. Beszélnünk kell. Tommiról.
-          -Ezért kellett ide jönnünk?
-          -Nem, dehogy, csak ezt is meg kell beszélnünk.
-           -Mi van vele? Tudsz róla valamit?
-         - Igen. Kell neki legalább fél év mire felépül. Keresnem kell addig egy ideiglenes személyi edzőt.
-          -De ugye Jake-et nem akarod visszavenni?
-         - Nem, dehogy, ki van zárva. Többet a közeledbe se jöhet, még a végén bajt csinálna.
-        -  Már csinált, ezért is lett kirúgva.
-        -  Igen, igazad van. De hogy találjak valakit, aki azonnal munkába tudna állni, hatékony és megbízható is egyben?
-        -  Hmm…tartsunk egy válogatást. Tudom, kicsit hülyén hangzik, de valamit ki kell találnunk.
-        -  Ez igaz.
Fantasztikus volt az este, de nem maradhattunk sokáig, hiszen Sebnek reggel jelenése van. A hazafelé út sokkal lassabb volt, mint az odafelé vezető. Egész úton Tommin járt az eszem. Mostanában sokat gondolok rá és nem tudom, hogy ez amiatt van-e, mert nincs Seb mellett és hiányzik, vagy még mindig szeretem.  Egyet tudtam: Tommi mindig fontos ember lesz az életemben.
-        -  Minden rendben? – szakította félbe Seb a gondolatmenetemet.
-          -Igen, persze. Csak elgondolkodtam.
-         - Min? – érdeklődött.
-          -Nem fontos.
-        -  Biztos?
-         - Igen. Szerinted Tommi jól van?
-         - Sejtettem, hogy rajta gondolkodsz. J Biztos vagyok benne, hogy teljesen jól van. Tegnap beszéltem vele, akkor még minden rendben volt.
-         - Akkor rendben van. Máris nyugodtabb vagyok.:) Valamikor még meglátogatjuk?
-        - A Magyar Nagydíj után 4 hetes szünet jön. Természetesen Tommihoz is elmegyünk.:)
-          -Jajj Seb!
-          -Az egyik legjobb barátomról beszélünk. Apropó.
-         - Igen?:)
-          -A másik finn srácot is meglátogatjuk.
-         - Csak nem..?
-          -De… meg akarlak neki mutatni. Mindig azzal szekált, hogy nem találok senki olyat, aki igazán szeretne.
-          -De hiszen Hanna…Ő..szeretett. Vagy nem?
-         - De igen. De sajnos egyszer minden véget ér. Tudod..keveset voltunk együtt mostanában és a távolság megölt mindent. Minden érzést…
-          -Meg tudlak érteni..és sajnálom.
-          -Ugyan. Most már itt vagy te és téged soha nem foglak elengedni.
-          -Minden futamra el akarsz cipelni?
-          -Pontosan. Minél több időt kell együtt lennünk. Nagyon szeretlek.
-          -Seb, én is szeretlek. És bárhová elmegyek veled, ahová csak akarod.
-          -Héjj fiatalok! Nem jöttök be?
-          -Jajj, te szegény öreg!
-          -Seb, pihenned kell, tudod jól.
-          -Igen, tudom, Britta.:)
-          -Aludjatok jól.:)
-          -Köszönjük.:) Jó éjszakát!:)
-          -Jó éjt!:)
-          -Szereted Őt, ugye?
-          -Igen, már a kezdetek kezdetén a Red Bullal volt. Ő volt az Tommi mellett, aki mindig mellettem állt, jóban rosszban, egy rossz futam után, ha rossz kedvem volt próbált feldobni, Tommival együtt.
-         - Amikor életemben először láttam azt gondoltam róla: gyönyörű.  Közvetlenül utána megláttalak téged. Ha képes lettem volna, sikítottam volna.
-          -Igen?:P Azt hiszem át kell értékelnem néhány dolgot.:P
-          -Na köszönöm szépen.:P
-          -Édes! Csak vicceltem!;)
-          -Na gyere, feküdjünk le!:P
-          -Jó.:P
-          -Nem úgy. Úgy értem, aludjunk.
-          -Először zuhany.  Kettesben.:P
-         - Seb, egy rossz mozdulat és kilöklek a zuhany alól!:P
-         - Akkor jobb, ha vigyázok.:P
Csodálkoztam, hogy 20 perc alatt elvégeztünk és Seb nem csinált semmit. Szerintem jól tudta, hogy holnap korán kell kelnie. (na meg persze tudta, hogy rosszul járna.:D)
Hajnali 3 körül valaki kopogtatott, az ajtón. Amikor kinyitottam nagyon meglepődtem, mert..
A randin viselt ruhám:

1 megjegyzés:

  1. örülök,hogy meghoztad a folytatást :) már nagyon vártam.én mondom neked,Seb talpig úriember ^^ nagyon tetszik Angie ruhája :P
    de hogy lehet itt abbahagyni???xD és ki az az elvetemült,aki éjjel 3 kor kopog xD
    siess a következővel léééccciiii!!:D =)

    UI:remélem,hogy Tomminak nem kell fél év ,mig felépül,vagy ha igen,akkor Seb talál maga mellé egy normális személyi edzőt.

    VálaszTörlés