A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 10., hétfő

10. rész: Akkor itt maradhatok?


-          Mi lenne az?
-          Én el tudom intézni, hogy minden futamon ott légy.
-          Seb…ilyet tőled nem kérhetek…
-          Ez nekem nem lenne fáradság. Én felajánlottam, a te dolgod, hogy élsz-e vele.
-          Megtennéd ezt értem?
-          Igen.
-          Köszönöm, köszönöm, köszönöm!

A boldogságtól egyenesen a nyakába ugrok.

-          Héjj, azért fellökni nem kéne.
-          Bocsi, kicsit elragadtattam magam.
-          Semmi gond, csak légy boldog.:)
-          Köszönöm Seb.:) – hálám jeléül adok neki egy puszit. Szegény Seb a füléig elpirul.
-          Ez azt jelenti, hogy…
-          Mire gondolsz Tommi?
-          Együtt maradhatunk?
-          Nem ezt akartad kérdezni.
-          Szóval tetszel Sebnek?
-          Nem, nem hiszem.:) Georgina tetszik neki, azt hiszem.:) A másik kérdésedre a válaszom: igen.:)

Tommi hihetetlenül boldog volt. És mivel Ő boldog volt, ezért én is az voltam.

-          Nem ártana visszamenni.
-          Igen, valóban. Seb, számítunk rád.
-          Próbálok nyerni, ígérem.

Annyira sajnáltam Sebet. Tudtam, hogy azért kapom tőle ezt a lehetőséget, mert szeret, de én nem viszonoztam az érzéseit. Csak ezzel a görcsös érzéssel nem tudtam mit kezdeni a gyomromban. Ha Seb közelében voltam mindig ezt éreztem, ha egy másik lánnyal beszélgetett, mindig majd megölt a féltékenység.

A futam előtt még beszélni akartam Brittával.

-          Britta! Lenne egy perced?
-          Persze, mondjad csak!:)
-          Miért érzem azt, hogy valamit rosszul csinálok?
-          Ezt hogy érted?
-          Nagyon szeretem Tommit, Ő életem értelme, de  ha Sebbel vagyok, olyan furcsán érzem magam.
-          Szerintem még magad sem tudod, hogy mit akarsz.  Seb felajánlotta már a…?
-          Igen.
-          Ugye nemet mondtál?
-          Igent mondtam.
-          Jajj ne…!
-          Még lemondhatom…
-          Már ne…!

1 óra lehetett, amikor újra összefutottam Sebbel.

-          Mi baj kislány, mi baj?
-          Nincs semmi baj.:)
-          Látom rajtad…
-          Seb, nem maradhatok itt.
-          Miért?
-          Az veled szemben nem lenne fer…
-          És mi lesz Tommival?
-          Túléli szerintem… ennyire nem lehetek önző.
-          Mi folyik itt fiatalok? – csatlakozott a beszélgetéshez Tommi…

2 megjegyzés:

  1. Szia! Szuper resz let.Nem szivesen lennek Angie helyebe.Gyorsan hoz folytatast. Pusziiii:Krisztina

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm szépen.:) Igyekszem hozni, csak a tanulás mellett nehéz.:)

    VálaszTörlés