A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 6., csütörtök

8. rész: Na és mi a helyzet Sebbel?


-          Édesem, lehet egy kérdésem?
-          Persze.:)
-          Mit csináltál te Sebbel annyi ideig?
-          Beszélgettünk.
-          Miről?
-          Arról, hogy mi a baja. Miről beszélgettünk volna?
-          Nem tudom. Csak olyan fura Seb ma egész nap.
-          Hát…lehet, hogy csak fáradt…
-          Ha nem ismerném, azt mondanám, hogy szerelmes.
-          (Édesem, ha tudnád, hogy ez valóban így van…) Na persze. És kibe? Adrianba, vagy Christianba?:D
-          Nem…valaki olyanba, akit nemrég ismert meg.
-          Én nem tudom…annyira nem ismerem…
-          Én meg igen…gyanús nekem ez a srác, nagyon.

Az időmérő után Tommi kérdőre vonta Sebet:

-          Mit csináltatok ti Angie-vel annyi ideig?
-          Beszélgettünk, már az is baj? Nyugi, nem lopom el. – a hangjában ott volt a fájdalom, érezni lehetett, hogy nem volt őszinte.
-          Miért kéne ettől félnem, hisz neked nem tetszik Angie, nem igaz?
-          Igen, így van, nekem nem tetszik.
Sebastian a füléig elpirult. Szerencsére ez Tomminak nem tűnt fel.

-          Fiúk, nem akarom megzavarni a beszélgetést, de nekünk dolgunk van, nem igaz Tommi?
-          De igen. Majd holnap találkozunk Seb.
-          Igen…

Hű micsoda lelkesedés, gondoltam magamban. Na mindegy, most ne Seben rágódjunk.

-          Min gondolkozol?
-          Most épp semmin. Hová megyünk?
-          Az legyen meglepetés.:)

Már elegem volt a meglepetésekből, de Tommit nem akartam megbántani azzal, hogy ezt közlöm vele.

-          Na, hogy tetszik?
-          Gyönyörű.:)

A kilátás nagyon szép volt a dombtetőről.  Együtt néztük végig a naplementét. Megkértem Tommit, hogy korábban vigyen haza, nehogy Seb kitérjen a hitéből.

-          Hogyhogy ilyen korán?
-          Nem akartuk, hogy megijedj, hogy későn érünk haza.
-          Miért ijednék meg?
-          Mert tegnap is aggódtál.
-          Jó hát…az tegnap volt. Most már nem aggódom.
-          Pihend ki magad Seb, holnap nehéz napod lesz!:)
-          Úgy lesz, szép álmokat!
-          Neked is!:)

Elvonultam a szobám nyugalmába, de 10 perccel később valaki kopogtatott az ajtón. Seb volt az, kisírt szemekkel.

-          Nem fog menni. Túlságosan szeretlek ahhoz, hogy kiverjelek a fejemből.
-          Ne csináld ezt velem, kérlek!
-          Sajnálom…
-          Gyere be!
-          Köszi.
-          Figyelj, nagyon szeretlek, de csak barátilag és én lennék a legboldogabb, ha barátok maradnánk.:)
-          Rendben.:) Azért megölelhetlek?
-          Micsoda kérdés ez? Persze.

Abban a pillanatban, ahogy megölelt, teljesen megnyugodtam, nem gondolkodtam, kiléptem a valóságból, de aztán később rájöttem, hogy ez azért volt, mert fáradt voltam. x)

Másnap reggel, ahogy kiléptem az ajtón, nagyon meglepődtem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése