A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 3., hétfő

6. rész: Bonyodalmak


-          Szeretlek. – mondta olyan édesen, hogy majd’ elolvadtam tőle.
-          Tudom. De sajnos ez a kapcsolat nem lesz hosszú életű.
-          Tudom, de élvezzük ki, amíg lehet.

A szállodában gyorsan letusoltam, felöltöztem és már indultunk is.

-          Hűű…gyönyörű vagy.
-          Köszönöm. De csak magamra kaptam valamit.
-          Ahhoz képest elég csinos vagy.:)
-          Na menjünk, ne húzzuk az időt!

Tommi óvatosan vette a kanyarokat a forgalmas városban, míg végül meg nem érkeztünk a helyszínre.  A vidámparkba. :D Végülis ez nekem való, még így 18 évesen is.:D

-          Na mi legyen először? Szellemvasút? Hullámvasút? Körhinta?
-          Üljünk a lovacskákra!:D
-          Látom vicces kedvedben vagy.:D
-          Igen.:)

Szép esténk volt, csak sajnos hamar eltelt. Késő este volt már, amikor visszaértünk a hotelbe.

-          Na megérkeztetek verebek?:D
-          Igen Seb, megérkeztünk. Te miért nem alszol?
-          Csak gondoltam megvárlak titeket.
-          Neked pihenned kell. Na Gute Nacht Seb!:D
-          Neked is szép álmokat.:)

Lefeküdtem aludni, de nem értettem Seb viselkedését. Olyan furcsa volt. És az a tekintet…
Másnap reggel arra ébredtem, hogy kopogtatnak.

-          Szép jó reggelt Virágszálam!:)
-          Neked is jó reggelt!:)
-          Felébresztettelek?
-          Már úgyis fel kellett volna kelnem. Mennyi az idő?
-          Fél 10.
-          Akkor nem ártana elindulni.
-          Na igen…

Gyorsan magamra kaptam valamit és már indultunk is ki a pályára.

Sebastian egész út alatt úgy viselkedett, mint akit megbabonáztak, ha szóba kerültem, mindig terelte a témát, persze a visszapillantóban folyton engem figyelt.
Tommi legszívesebben egész nap velem maradt volna, ha nem szólnak rá, hogy dolga van.

-          Britta, te vagy az én emberem! Mi a baja Sebnek?
-          Hát…fene se tudja. Amióta elmentetek Tommival tegnap, azóta ilyen furcsa…ja és…folyton rólad beszél. Meg azon aggódott, hogy miért nem értetek már vissza.
-          Aggódott értem? De aranyos.:)

A harmadik szabadedzés Seb számára nem tartogatott túl sok jót, Rocky körönként szólt rá, hogy szedje már össze magát. Egész pénteken jól ment, most meg elcseszi.

-          Sebastian, veled meg mi történt? – kérdezte idegesen Rocky.
-          Nem tudom. Fogalmam sincsen. – válaszolta Seb lehajtott fejjel. – Sajnálom. Ez így sikerült.
-          Sebastian! Ugye tudod, ha ezt most elrontod, az a Világbajnoki címedbe kerülhet.
-          Tudom, igyekszem.
-          Az időmérőre ajánlom, hogy szedd össze magad!
-          Összeszedem magamat, ne aggódj.

      Ha nem láttam volna nem is hiszem el: Sebastian letört volt, túlságosan is.

-          Mi baj Seb?
-          Nincs semmi bajom, csak egy kis magányra vágyom.
-          Figyelj haver, ha nem mondod el, csak rosszabb lesz.
-          Jó, majd elmondom, csak hagyjatok kicsit egyedül.

A következő pillanatban Sebbel szemben ültem egy eldugott titkos helyen.
-          Mit akarsz mondani?
-          El akarom mondani, hogy mi a bajom, hogy mi kínoz tegnap óta..
-          Igen, mi az?
-          Tudod, az van, hogy…szeretlek…

1 megjegyzés:

  1. szegény Angie :( most aztán válasszon :/ nem tudom,mit tennék a helyébe :( szereti Tommit,de azért Seb szívét sem szeretné összetörni szerintem

    bonyolódnak a dolgok ;)

    VálaszTörlés