A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 21., péntek

16. rész I love you! - ♥


-          Na látod anyu, ezt én is szeretném tudni.
-          Szóval nem hozzád jöttek?
-          Nem. Miért jönnének hozzám?
-          Csak mert veled találkoztak.
-          Ja hát igen. De nem.
-          Jól van. Akkor mondd meg nekik, hogy menjenek el!
-          És hogyan? Amikor nem is hozzám jöttek.
-          Nem tudom, de vidd el innen őket, mert idegyűlnek a fotósok.
-          Jól van na.

Kimentem a két sráchoz, de csak anyu kedvéért.

-          Anyu azt szeretné, ha elmennétek, a fotósok nagyon zavarják.
-          Be is mehetünk hozzád.
-          Ne! Akkor ugyanígy itt maradnak a fotósok és anyu nem tudja, hogy hozzám jöttetek, azt mondtam, hogy nem ide jöttetek.
-          Na jól van ám.
-          Bocs, nem ismeritek anyut. A pasik ellen van. túlságosan félt.
-          Angie! 18 éves vagy.
-          Tudom. De egyetlen lánya, egyetlen gyermeke vagyok.
-          Érthető.:) Gyere Tommi, menjünk, majd úgyis szól, igaz?:)
-          Igen.:) Sziasztok!

Odabent anyu furcsállta, hogy olyan simán elmentek.

-          Anyu, jóban vagyok velük. Csodálkozol?
-          Ja, oké.

Kapok egy SMS-t.

-          „ Szeretlek édes.”

Visszaírok:

-          „Örülök neki, de várj még, hátha változik valami.”
-          „Mi változna?”
-          „Bármi. Még kiszerethetsz belőlem.”
-          „Soha.”

-          Kislányom, kivel SMS-ezel annyira?
-          Csak egyik barátnőmmel.
-          És miért nem neten?
-          Mert most nincsen fent.
-          Gyanús nekem ez a barátnő dolog, amióta megjöttél, azóta olyan furcsán viselkedsz, Mintha titkolnál valamit.
-          Nem titkolok semmit, hidd el.
-          Hát jól van.

Csengettek. Miért érzem azt, hogy valami rossz fog történni?

-          Kicsim, Seb keres!
-          (Seb?:O)- te jó ég…

Dühösen kimentem Sebhez:

-          Te mi a jó büdös francot keresel itt? És Tommi hol van?
-          Egyedül jöttem.
-          Mit akarsz?
-          Téged. – megcsókolt, de nem tudtam ellenállni, csak átadtam magam az érzésnek. Még szerencse, hogy anyu nem látott, legalábbis reméltem, hogy nem látott.
-          Seb!
-          Tessék!
-          Azt akarom, hogy velem maradj…
-          Én is ugyanezt akarom…
-          De mégsem lehet…
-          Miért ne lehetne?
-          Anyukám…
-          Megbeszéljük vele…gondolom sokat meséltél neki rólam. Na jó nem most, de még régebben.
-          Igen.
-          Nem lesz semmi gáz, majd megoldjuk.:)
-          Na gyere!  - szépen besétáltunk anyuhoz…

4 megjegyzés:

  1. basszus!nagyon kíváncsi vagyok xD siess a folytatással :D

    VálaszTörlés
  2. Miéééért kínzol? :D imádom ahogy írsz :D nagyon jó :D

    VálaszTörlés
  3. Örülök, ha tetszik. Amint lesz ötletem, írok.:))

    VálaszTörlés
  4. Szia nagyon tetszik siess a folytatással :)

    VálaszTörlés