A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 27., csütörtök

19. rész - Küzdelem az idővel...


-          Seb, ugye ez valami vicc? – fakadtam ki.
-          Sajnos nem az, én is örülnék, ha csak vicc lenne, de nem.
-          Akkor most…mi lesz?
-          Már csak imádkozhatunk.
-          De mit csinált?
-          Ez az, hogy nem tudom.
-          Ugye nem tudja, hogy…?
-          Nem, dehogy, honnan tudná?
-          Nem tudom, talán elmondtad neki.
-          Na és mikor?
-          Amikor elmentetek.
-          Nem, dehogy, úgy lógtam el, hagytam egy cetlit, hogy futni mentem, aztán hogy Ő utána hol járt…
-          Na hát ez…nagyszerű – a sírástól már alig bírtam megszólalni!
-          Kérlek, nyugodj meg! Mindjárt ott leszek érted.
-          De Seb, ez nem így megy! Képtelen vagyok megnyugodni.
-          5 perc és ott vagyok. – azzal letette.
-          Na kösz…nagyon jó fej vagy. Anyu!
-          Mi baj?
-          Tommi szíve leállt.
-          Micsoda?:O
-          Komolyan, Seb most telefonált.
-          Ez szörnyű.  De miért vagy úgy oda?
-          Tommit is nagyon szeretem
-          Volt köztetek valami?
-          Hát…
-          Csak őszintén.
-          Igen…egy kis ideig együtt voltunk. Csak a távolság. Aztán rá kellett jönnöm, hogy Sebet szeretem.
-          Az szép. És most mi lesz?
-          Seb mindjárt itt lesz. – ahogy kimondtam egy autó fordult be hozzánk.
-          Megjött! – mondtuk egyszerre anyuval.
-          Gyere kicsim sietnünk kell!
-          Megyek már, anyu majd jövök!
-          Seb, vigyázz a lányomra!
-          Vigyázok! -  azzal elhajtottunk.
-          Hová megyünk?
-          A kórházba.
-          Mi van Tommival? – kérdezte remegő hangon.
-          Jelenleg stabil az állapota.
-          Miért sietünk?
-          Tommi utolsó kívánsága az volt, hogy láthasson téged.
-          Óóó… -halk zokogásba kezdtem.

-          Angie! Szedd össze magad, muszáj erősnek lenne.
Odaértünk a kórház parkolójához. Sosem szerettem a kórházakat, nagyon irritálóak voltak számomra. De hát muszáj bemennünk, hiszen látnom kell Tommit, beszélnem kell vele! Rohanunk befelé, de egy üres szobát találunk.

-          Hová tűnt Tommi? – kérdezte aggódva Seb.
-          Elvitték…egy hideg helyre… - válaszolta a nővérke…

1 megjegyzés:

  1. neeemmm:'( most komolyan,Tommi nem hallhatott meg...remélem,hogy csak ilyesztgette a nővér Sebiéket és Tommit nem oda vitték,ahová gondolom!Siess a folytatással!!!

    VálaszTörlés