A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 8., szombat

9. rész: Kellemes meglepetés


Georgina állt az ajtóban.

-          Hát te?
-          Meglepetés!:D

Boldogan borultam a nyakába.

-          Olyan jó, hogy itt vagy.:)
-          Hol van Seb?
-          A mellettem lévő szobában. Tegnap este beszéltem vele kicsit.
-          Miről?
-          Ő is szeret, az a baj.
-          Miért lenne baj?
-          Mert megnehezíti a dolgomat.
-          Ne csináld már ezt! Itt bemeséled magadnak, hogy Tommit szereted, holott ez nem is igaz.
-          Talán belelátsz a fejembe, hogy tudod kit szeretek és kit nem szeretek?
-          Nem, csupán ismerlek. És talán én tudom a legjobban, hogy kiért vagy oda.
-          El kell hogy keserítselek, tévedsz.
-          Hé, mi ez a lárma? - lépett ki az ajtón Sebastian kissé kómásan.
-          Sebastian, Ő itt Georgina, a legjobb barátnőm, Georgina, Ő itt Sebastian Vettel.
-          Örülök, hogy megismerhetlek. – mosolygott Sebastian.
-          Én örülök.:)
Láttam Sebastianon, hogy tetszik neki Georgina és gondoltam kettesben hagyom őket kicsit.
-          Srácok, nekem fel kéne öltöznöm, addig beszélgessetek nyugodtan.
-          Ne, ne hagyj itt! – kiabált utánam Georgina idegesen és természetesen magyarul, hogy Seb ne értse.
-          Át kell öltöznöm. – kiabáltam vissza.

Ahogy öltözök, egyszercsak átölel valaki hátulról.

-          Jajj Tommi! Megijesztettél…
-          Bocsánat…nem volt célom. Különben jó reggel!:)
-          Neked is édes.:)
-          Nem tudod, hogy ki az a csaj, akivel Seb beszélget?
-          De igen. Ő Georgina, a legjobb barátnőm.
-          Akivel beszéltél telefonon?
-          Igen.:)
-          Akkor jobb lesz, ha elkerülöm, ugye?
-          Hát…ha nem muszáj, ne kerülj se a látószögébe, se a közelébe!
-          Rendben.
-          Tommi, ha megtennéd, hogy…
-          Ja, persze..:$
-          Köszönöm.:)

Gyorsan felöltöztem és mentem is ki. Seb és Georgina még mindig beszélgettek. Ránéztem az órára. Te jó ég!:O Már ennyi az idő?:O

-          Nem akarok zavarni Seb, de indulnunk kéne.
-          Te jó ég? Már ennyi az idő?:O

Gyorsan felöltözött és sietve indultunk ki a pályára, Georgina persze nem jöhetett velünk, hisz Ő csak látogatóba jött. Hozzám.
Egész úton azon agyaltam, amit Georgina mondott és azon is, hogy miért zavart annyira, hogy Sebbel beszélget. Tiszta idióta vagyok.
Kész felüdülés volt kiszállni az autóból és kicsit eltávolodni Sebtől.

-          Jól vagy?
-          Persze, miért?
-          Furán viselkedsz.
-          Csak kicsit fáradt vagyok.
-          Van még egy kis szabadidőm. Sétálunk egyet?
-          Persze.:)
Eddig még meg se fordult a fejemben, hogy ez az utolsó napunk együtt. Hirtelen elkapott a sírás.
-          Mi a baj?
-          Nemsokára el kell mennem…
-          Jajj, ne is mondd!
-          Szeretlek.
-          Tudom, én is téged, nagyon.

Megcsókol. Minden érzése benne van. Mindketten tudjuk, hogy ez a búcsúcsókunk.

-          Vissza kell mennünk.
-          Igen, tudom…
-          Tommi, mi volt ez a nagy sóhajtás?
-          Csak hiányozni fogsz…
-          Te is nekem…

Seb odalép elénk…

Srácok, látom, hogy mennyire szeretitek egymást, ezért szeretnék valamit Angie-nek felajánlani…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése