A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 16., vasárnap

13. rész - Ez most mire volt jó?


-          Ne menj el, maradj itt!
-          Nem tehetem, sajnálom…
-          Szeretlek.
-          Tudom, de el kell mennem, hogy mindkettőtöknek jobb legyen.
-          Nem engedem, én nem tudok nélküled élni.
-          Dehogynem, hidd el egy hét múlva már azt sem fogod tudni, hogy ki vagyok.
-          Ez nem igaz, örökké emlékezni fogok rád.
-          Kérlek, ne nehezítsd meg az elválást!
-          Ez már így is, úgy is nehéz, ezen már nincs mit nehezíteni.
-          Akkor mindegy. Indul a gépem, mennem kell.
-          Ne! Könyörgöm!
-          Nézd! Nem akarok itt ragadni, ezért ha megbocsájtasz..
-          Szeretlek. – ismételte még egyszer, majd megcsókolt.

Georginának és Bree-nek elkerekedtek a szemei, nem tudták hová tenni a dolgot.

-          Hoppá…
-          Azt a mindenit…
-          Elég. – toltam el magamtól.
-          Te nem élvezted?
-          Nem. – hazudtam.
-          Angie, mennünk kell! – figyelmeztetett Georgina!
-          Itt marad.
-          Nem, nem maradok itt.
-          Na gyere csajszi, gyere! – Hívott már Bree is.
-          A soha viszont nem látásra…

Végre felszállhattunk a repülőre. Azt hittem, hogy ez a srác soha nem enged el. És ami a legszörnyűbb: láttam a fájdalmat a gyönyörű szemeiben, mely szemeknél gyönyörűbbet még életemben nem láttam. És láttam benne a szerelmet is, ami őszinte volt. Könnybe lábadt a szemem…nem akartam, hogy észrevegyék, ezért feltettem a napszemüvegemet.

-          Angie! Nem is süt a nap.
-          Még nem, de majd ha leszállunk sütni fog.
-          Hol van az még…

Egész repülőút alatt kattogott az agyam.  De legalább a csajok nem vették észre, hogy sírok.
Amikor leszálltunk, nagyon megkönnyebbültem, ugyanis tényleg sütött a nap Magyarországon.

-          Bree! Úgy örülök, hogy találkoztunk és sajnálom, hogy nem beszéltünk sokat.
-          Ugyan már, nem te tehetsz róla. Remélem, még találkozunk.
-          Én is.
-          Georgina, vigyázz nagyon erre a lányra!
-          Igyekszem.:)
-          Sziasztok! – köszönt el és azzal el is ment.
-          Hová siethet ennyire?
-          Nem tudom, talán megy a busza.
-          Megeshet.
Lassan a mi buszunk és megérkezett és végre indultunk haza. Persze értem még be kellett jönni a városba, de onnan már nem volt nagy a távolság a falumig.:)

-          Na, milyen volt? – kérdezte anyu kíváncsian.
-          Nagyon jó volt.:) De ha nem haragszol, most lefekszem, holnap majd mesélek. Szép Álmokat!
-          Neked is kicsim!:)

Másnap reggel arra keltem, hogy 50 üzenet van a telefonom, nem viccelek. És vajon ki küldte őket?  Hát persze hogy Sebastian. Az egyikben ez állt:
-          „Tegnap a repülőtéren nem úgy éreztem, mintha nem szeretnél. Kérlek válaszolj! Legalább csak annyit mondj, hogy épségben hazaértél-e! Szeretlek. Seb.

4 megjegyzés:

  1. Szia! Huuuu de jo resz let.Szegeny Sebi, ojan aranyos volt ahogy megakarta akadajozni azt ,hogy Angie elmenyen, es az az uzenet amit irt.Remelem Angie minel hamarabb bevalja, hogy o valojaban Sebit szereti. Sies nagyon a fojtatassal.:D

    VálaszTörlés
  2. annyira jó rész lett :D Angiet borzasztóan sajnálom.Ha én lennék a helyébe,ugyan ezt tenném.Nem tudnék én sem választani a 2 srác között.mindkettőért oda vagyok :p ^^

    VálaszTörlés
  3. Csajóóóóó!
    Nagyon jól írsz nagyon várom a folytatását is :D
    Imádom a sztorit :) ha kell bétázó szólj :) Remélem hosszabbodnak majd a fejezetek is :)
    Pusziii, Viki.

    VálaszTörlés
  4. Szia olyan jó lett nagyon tetszik a történeted én is elkezdtem egyet remélem elolvasod puszi

    VálaszTörlés