A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 1., szombat

3. rész: Na ki a szerelmes?


-         Gyere erre! – szólt az ismerős hang.
-          Kösz, hogy kimentettél.
-          Ugyan már. Semmiség.:)) Engem nem üldöznek annyira, mint Sebet.
-          Még szerencse. Ő a versenyző. De hidd el ismerek egy-két embert, aki a fél karját odaadná, ha most a helyemben lehetne.
-          Igen?
-          Igen. Van egy-két őrült Tommi fan.
-          És te is erősíted a Tommi fanok táborát, vagy csak szimplán Sebastian őrült vagy?
-          Őszintén?
-          Igen.
-          Tudod…már egy ideje erősítem a Sebastian Vettel és Tommi Pärmäkoski őrültek népes társaságát.
-          Eddig még csak pár emberről volt szó.
-          Sebastian azért sokat dob rajta.
-          Ááá…értem, így már minden világos.
-          Nem akarlak titetek zavarni, de indulhatnánk végre? – úgy tűnik, hogy Sebastian végzett is.
-          Persze, mehetünk. – válaszoltam.
-          Bár felőlem itt is maradhattok.
-          Menjünk!

Britta nem bírt ellenállni a kíváncsiságnak és kérdezősködni kezdett:

-          Na mi van?
-          Mi lenne? Tommi kimentett a tömegből és beszélgetni kezdtünk. Ez olyan nagy bűn?
-          Tetszel Tomminak.
-          Valóban? Észre se vettem.
-          Pedig így van. Tökre látni rajta. És rajtad is.
-          Mi? Ne beszélj zöldeket!
-          Hiába tagadod, tudom, hogy tetszik neked. Nem értem, hogy miért szégyelled.
-          Nem szégyellem, de ha egyszer nincs így…
      
      Az út hátralévő részében mindenki csendben volt.

-          Megérkeztünk.
-          (Na végre.) Na mi a terv főnök?
-          Szabadedzések, interjúk… Brittának is dolga van. Tommival kell lenned.
-          (Na de jó.) Hát jó…
-          Neked mi a problémád Tommival?
-          Nincs semmi bajom vele..
-          Ilyen nehéz beismerni, hogy tetszik neked?
-          Miért jön mindenki ezzel? Kedvelem Tommit, de semmi több. Már jó ideje rajongok érte, ugyanúgy, ahogy érted.
-          Seb gyere, mennünk kell! – kiabált Britta Sebnek
-          Megyek. Érezzétek jól magatokat.
-          Kösz…
-          Miért van olyan jó kedve?
-          Fogalmam sincs, kérdezd meg tőle!

Tommi ismét a szemembe nézett. Jó mélyen.

-          Kit tisztelhetünk a hölgyben? – hangzott egy ismerős hang mögülünk.
-          Christian, Ő itt Angie! Angie Smith. Ő nyerte meg a találkozást Sebastiannal.
-          Örülök, hogy megismerhetlek. – nyújtotta a kezét.
-          Én is nagyon örülök, hogy megismerhetem a „nagy” Christian Hornert.

A következő pillanatban Adrian Newey, a nagy tervezőzseni is megérkezett.
-          Tommi, minden rendben?
-          Miért ne lenne minden rendben?
-          Olyan furcsa vagy.
-          Csak kicsit ideges vagyok Seb miatt. Az éjjel rosszul aludt.
-          Seb miatt nem kell aggódni.
-          Tommi! Olyan kelekótya vagy. Így nem lehet dolgozni. – nézett rá szúrósan Horner.
-          Már megint mit csináltam?
-          Semmit. Csak olyan vagy, mint aki szerelmes.
-          Ugyan már. Kibe lennék?
-          Én nem tudom…de a lány  a közelben lehet.
-          Nem vagyok szerelmes. Csak kicsit fáradt vagyok. Ennyi az egész…
-          Akkor meg szedd össze magad és munkára fel! Kisasszony esetleg óhajt valamit?
-          Nem, semmit, köszönöm.

Pár perccel később arra eszméltem fel, hogy  a Red Bullosok nagyon keresnek valamit…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése