A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 13., csütörtök

11. rész: Kérlek, ne menj el!


-          Angie el akar menni.
-          Mi? Nem mehetsz el..
-          Tommi! Csak miattad maradnék itt, kihasználva Seb jóindulatát. Ezt hívják önzésnek.
-          Ez nem igaz, ez nincs így. Én ajánlottam fel és nagyon örülök, hogy maradsz.
-          Nem maradhatok, rájöttem végre. Főleg miattad nem Seb.
-          Ne feledd, hogy nem csak egy szívet törsz össze.
-          Hanem? – kérdezte Tommi értetlenkedve.
-          Angie-t sokan szeretik..
-          Igen? Mondj egy példát!
-          Például itt van Britta…vagy Christian.:)
-          Mindjárt kezdődik a verseny. Nem ártana visszamenni. De most tényleg.
-          Igen, fiúk, készüljetek, Seb figyelni foglak és szorítok érted.:) Tommi, te meg el ne ejtsd az esernyőt!:)

Visszasétáltunk Seb boxához. Ezután már senkinek nem volt rám ideje. Úgy döntöttem, lefoglalom magam valamivel. Elővettem a telefonomat és elkezdtem nézegetni a Sebes képeimet.

-          Rólam is van képed?

Megfordultam. „Rocky” volt az, Seb mérnöke.

-          Azt hiszem, van.:)
-          Guillaume Roquelin. – nyújtotta a kezét „Rocky”.
-          Angie. Angie Smith. Én nyertem meg a találkozást Sebbel.:)
-          Örülök, hogy megismerhetlek.:) Seb sokat mesélt rólad.
-          Valóban?
-          Igen. Egész nap. Angie így, Angie úgy.
-          Fura.
-          Szerintem nem.:)Kedvel téged.:)
-          Igen, tudom.
-          Tisztára be volt zsongva, hogy itt maradsz.
-          Igen?
-          Igen, azt hiszem, tetszel neki.
-          (Drága Rocky, én ezt már jó ideje tudom.) Tényleg?
-          Igen. Annyira látszik rajta.
-          Én nem tudom. Én Tommival vagyok elfoglalva.
-          Igen, tudom.:) Nagyon szeret téged és látom, hogy te is Őt.:)
-          Igen. De most el kell válnunk.
-          Hát mégsem maradsz?
-          Nem tehetem, önzés lenne.
-          Ugyan…Seb ajánlotta fel.
-          Én meg Tommi kedvéért maradnék.
-          Hát..
-          Ennyi…örülök, hogy megismerhettelek.:)
-          Részemről az öröm.

Én nem tudom, hogy Sebastian mit művelt, de nagyon szépen összetörte a Red Bullját. A csapat is nagyon haragudott rá. Úgy éreztem, hogy mindez az én hibám. El akartam menni, minél előbb. Szó nélkül elindultam kifelé a pályáról. Nem igazán tudtam, hogy merre kell menni, de bárhol jobb volt, mint a Red Bullnál. Elindultam az egyik irányba és csodák csodájára, pont jó helyre értem ki, ahonnan már tudtam az utat. Gyorsan visszamentem a hotelbe és elkezdtem pakolni. Kopogtak. Nem akartam kinyitni. Egyedül akartam lenni. Senki és semmi nem érdekelt.

-         Nyisd ki! – szólalt meg az ismerős hang.
-         Menj el! – kiabáltam ki.
-         Nem. Eressz be! Most!
Kénytelen voltam beengedni.
-         Mit akarsz mondani?
-         Nekem nem sikerült, de neked még sikerülhet. Ne add fel az álmodat!
-         Önző lennék, ha maradnék és csak Sebnek okoznék fájdalmat.
-         És így most jobb?
-         Majd az idő rendbe hozza a dolgokat.
-         Legalább beszéld meg ezt Tommival! Kérlek! Ott van a szobájában.
-         Rendben.

Kiléptem az ajtón és bekopogtam Tommi szobájának az ajtaján…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése