A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 15., szombat

12. rész - Ég veled..


-          Gyere be!
-          Szia…
-          Szia…
-          Beszélhetünk?
-          Mondjad csak!
-          Bocsánatot szeretnék kérni…nem állt szándékomban csak úgy otthagyni. De hibásnak érzem magam amiatt, hogy Seb kiesett és tudom, hogy nem maradhatok.
-          Miért lennél hibás? Ezt Seb cseszte el, nem te. Kérlek! Maradj!
-          Sajnálom…nem lehet…szeretlek. Mindig szeretni foglak.
-          Nagyon szeretlek édes. És soha nem foglak elfelejteni… - lehajtotta a fejét, majd zokogásban tört ki.
-          Ne légy szomorú, kérlek! Majd írok, megígérem.:) – búcsúzóul még egy puszit nyomtam az arcára, aztán kisétáltam a szobájából.
-          Várj! – indult utánam.
-          Igen? Mi az?
-          Ezt a múltkor találtam, biztosan kiesett a füledből.
-          Köszönöm.:) – átvettem a fülbevalóm egyik felét. A csudába! Biztos megint kilazult, szokás szerint…

Kiléptem az ajtón, majd visszamentem a szobámba pakolni.

-          Na? Megbeszéltétek?
-          Igen, meg. Elmegyek. Jössz te is, vagy itt maradsz?
-          Természetesen megyek veled haza, majd szépen mesélj el minden, ami történt!
-          Úgy lesz.

Ahogy pakoltam a ruháimat, megtaláltam Seb autogramját és könnybe lábadt a szemem.
-          Mi baj van Angie?

-          Nézd!
-          Jajj.:)
-          Hiányozni fog.
-          Tudom, de te döntöttél így, ezt ne feledd!
-          Igen, tudom. Készen vagyok.
-          Rendben. Mehetünk?
-          Igen.

Szépen lassan elindultunk kifelé, pont Sebbel együtt léptünk ki az ajtón, de én rá se néztem, csak mentem tovább. Georgina megszólalt:

-          Sajnálom Seb.:( - ezek után csatlakozott hozzám és elhagytuk a hotelt.

Ahogy mentünk a repülőtér felé, megpillantottam Michael Schumachert. Egyetlen barátnőm volt, aki nagyon odavolt érte. Gondoltam magamban, hogy most milyen boldog lenne, ha a helyemben lehetne.:) Muszáj volt mosolyognom. Georgina nem értette a dolgot, de ahogy elnéztem nem is nagyon érdekelte, csak az útra koncentrált.  

A repülőtéren vártunk már legalább 2 órája, amikor egy ismerős arcot véltem felfedezni az emberek között, ahogy közeledett, már biztos voltam benne, hogy Ő az.

-          Angie?
-          Bree?

Az örömtől egymás nyakába borultunk.

-          Végre láthatom a híres-neves Angiet, aki annyira odavan Tommiért.
-          Én pedig a híres-neves Bree-t aki nem csak Michael Schumacherért, de Lionel Messiért is odavan.
-          Nos igen. Jujj, tök ilyennek képzeltelek el. Olyan jó, hogy találkoztunk. Hová készülsz?
-          Haza. Tudod, én nyertem meg a találkozást Sebbel.
-          Igen? És milyen volt.
-          Az eleje még jól indult, aztán a végén már…minden rosszul sült el.
-          Na mesélj!
-          Tudod…én beleszerettem Tommiba és azt hiszem Ő is belém.
-          Tényleg? Wíííí!
-          Igen, csak aztán... Seb is ugyanezt érzi, így nem maradhatok itt. Most is miattam ment el a versenye.
-          Micsodaaa?:O Ezt nem teheted Tommival!
-          De Seb csak szenvedne.
-          Na idefigyelj! Ha Seb igazán szeret, akkor elenged és te élhetsz boldogan Tommival, amíg meg nem haltok.
-          Bree! Ez nem egy mese.
-          Jó, akkor az amíg meg nem haltok lemarad.
-          És a boldogan is..
-          Ugyan már.:)
-          Mennünk kell, indul a repülő.
-          Te is ezzel jössz?
-          Igen, ezzel.  Én is kint voltam a futamon, csak én kívülről néztem az eseményeket.
-          De jó, akkor beszélgethetünk.:)
-          Igen.

Ebben a pillanatban valaki hátulról átkarolt…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése