A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 23., vasárnap

17. rész - Köszönjük, anyu! :)


-          Anya, beszélnünk kell!
-          Hallgatlak.
-          Sebastian és én szeretjük egymást.
-          Tudtam, hogy titkolsz valamit. De igazán elmondhattad volna, nem haraptam volna le a fejedet,
-          Tudom, csak féltem, hogy nem engeded majd.
-          Elég nagy vagy már ahhoz, hogy eldöntsd kivel akarsz lenni.
-          Köszönöm anyu!

A nyakába borultam a örömömben.

-          De akkor bemutatod a barátodat?
-          Igen, persze. Anyu, Ő itt Sebastian Vettel, Sebastian, Ő itt anyu.
-          Nagyon örülök asszonyom.
-          Én is örülök. De most mi a tervetek.
-          Szeretem a lányát és szeretném, ha elkísérne a következő futamra.
-          A következő futam hol lesz?
-          Itt Magyarországon.
-          Nagyon vigyázz a lányomra.
-          Vigyázok rá, ne aggódjon.
-          Nagyon vigyázz magadra kislányom.
-          Vigyázok magamra, ígérem.:)
-          Akkor rendben, de azért édesapáddal is beszéld meg ezt.
-          Apuval már beszéltem róla. Ő is beleegyezett.
-          Akkor rendben. Mikor indultok?
-          Seb, mikor indulunk?
-          Most?
-          Szeretnék még kicsit itthon lenni, meg találkozni szeretnék Georginával.
-          Tudod mit? Jöhet Ő is a futamra. Rendben?:)
-          Jajj Seb, köszönöm! – ugrottam a nyakába. – De hadd maradjak még!*-*
-          Jól van, maradj, majd szólj, ha szeretnél  jönni.
-          Csak Tommival is kéne beszélni.
-          Majd beszélünk vele.
-          Minél előbb, annál jobb.
-          Igen, tudom, csak nyugi. Nemsokára beszélhetsz vele.:)
-          De személyesen…
-          Naná.:)
-          Na jól van gyerekek, én ebbe nem folyok bele, megyek a dolgomra.
-          Anyu, odaégett a süti!
-          Hoppá.!- azzal visszarohant a konyhába.
-          Menned kell?
-          Nem, még tudok maradni. Egy kicsit.:)
-          Örülök neki.:)
-          De akkor most ugye leszel a barátnőm?
-          Persze.:)

Seb leírhatatlanul boldog volt. Reméltem, hogy a szüleim elfogadják a dolgokat. Oké, hogy mindketten belementek, de attól még tartottam attól, hogy végül  Sebnek mennie kell. És azt nem akartam.
-          Van egy kis dolgom, majd holnap jövök.

-          Rendben van. Nagyon vigyázz magadra!
-          Pont én ne tudnék vigyázni magamra? Ne viccelj már.
-          Jól van na, csak féltelek.
-          Kérlek, ne aggódj miattam. Talán nem bízol bennem?
-          De igen. Az, hogy féltelek nem azt jelenti, hogy nem bízom benned, csak azt, hogy szeretlek. Érted?
-          Igen, értem. Indulnom kell. – búcsúzóul még ad egy puszit a számra, aztán elmegy.

El nem tudtam képzelni, hogy miért lett neki ilyen sietős. De aztán megcsörrent a telefonom és megtudtam a szörnyű hírt…

1 megjegyzés:

  1. megint a legjobb résznél hagytad abba xD szégyeldd magad :P amúgy örülök,hogy Sebit választotta.csak arra leszek kíváncsi,hogy vajon Tommi szemébe hogy fog nézni ezek után...

    VálaszTörlés