A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 24., hétfő

18. rész - Nem, ez nem lehet!


-          Nem, nem, nem!!! –  kiabáltam, de már nem tudtam mit tenni
-          Mi történt? – kérdezte anyu.
-          Tomminak balesete volt…
-          És? Csak nem…?
-          Nem…kórházban van… - a könnyeimtől már alig láttam.
-          Kérlek, nyugodj meg!
-          Nem tudok, képtelen vagyok rá…
-          Gyere, feküdj le!
-          Szerinted tudnék most aludni?
-          Pihenned kell! Kell neked egy kis nyugalom…
-          Hát jó…

Lefekszem…persze nem tudok aludni. Csak Tommira vagyok képes gondolni. Vajon mi történhetett vele? Egyáltalán mennyire súlyos a sérülése? És hol van? Melyik kórházban? Látnom kell! De azonnal! Megcsörrent a telefonom. Remegve vettem kézbe. Annyira remegett a kezem és elejtettem a telefont. A kijelzőn láttam Seb számát. Nagyon féltem…féltem, hogy Tommi meghalt… Nagy nehezen kézbe vettem a telefont és benyomtam a fogadás gombot.

-          Igen!
-          Szia édes! Gondolom már tudod, hogy mi történt.
-          Igen, tudom. Mi van Tommival?
-          Kórházban van.
-          Ugye még él.
-          Hogyne élne, itt vagyok nála.
-          Látni akarom, beszélni akarok vele.
-          Az most nem fog menni. Most alszik.
-          Akkor is látni akarom!
-          Nemsokára elmegyek érted és elviszlek hozzá, de most jobb ha pihensz kicsit.
-          Ugye rendben jön.
-          Még nem tudják.

Kitört belőlem a sírás…

-          Héjj, a nagylányok nem sírnak!
-          Seb! Félek..
-          Ne félj! Nem lesz semmi baj…

A következő pillanatban csipogást hallottam a háttérben.

-          Seb, mi történt?
             Most le kell tennem, majd hívlak, ha megyek érted.
-          Seb, kérlek ne! Mi  történt? – erre már nem kaptam választ, mert Seb le tette a telefont.

Keserves sírásban törtem ki. Anya rohant be a szobába.

-          Kislányom, mi történt?
-          Tommi életveszélyben van.
-          Ajj…kérlek, nyugodj meg! – magához ölelt jó szorosan, én pedig sírtam és sírtam. Képtelen voltam megnyugodni. Hiába nem jött össze vele semmi, attól még nagyon szerettem.   
-          Nem lesz semmi baj, hidd el nekem.
-          Képtelen vagyok megnyugodni. El se tudod képzelni, hogy ez milyen rossz érzés.
-          Csak nyugi kicsim, nyugi.

Jajj Tommi! Mi történt veled? Kérlek, ne halj meg! Könyörgöm!:’(
A telefonom merülőben volt, ezért kénytelen voltam feltenni a töltőre, de amilyen szerencsétlen vagyok, bevágtam a fejemet az iróasztalba, ahogy keltem fel.

-          Áú!
-          Jól vagy?
-          Persze. A fejem..
-          Feküdj le és maradj nyugton!
-          Rendben. – szépen lefeküdtem. De 3 perc  sem telt el és megcsörrent a telefonom. Seb volt az.
-          Angie!
-          Igen Seb, mi történt?
-          Az van, hogy… Tommi szíve leállt…

1 megjegyzés: