A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 2., vasárnap

4. rész: Ez már tényleg szerelem♥


-          Mi történt? Mi tűnt el?
-          Sebastian karórája. – válaszolta Tommi.
-          A kocsiban hagyta…
-          Tényleg?
-          Aha. Betette kesztyűtartóba.
-          Srácok, megvan az óra! Az autóban van, a kesztyűtartóban.
-          Jaj – nyögött fel az egyik szerelő.
-          Köszi Angie.:)
-          Nincs mit Tommi.:)

A pillantásában benne volt minden: minden érzése, minden boldogsága, de ugyanakkor a fájdalmai is.  
-          Mi nyomja a lelkedet kedves Tommi?

-          Ennyire látszik?
-          Látom a szemedben.
-          Nos…egy lány…olyan gyönyörű…nemrég ismertem meg, de teljesen belezúgtam.
-          Igen?
-          Abszolút.:)
Közelebb hajolt, átkarolta a derekamat.
-          Te vagy az a lány, akit az álmaimban láttam, akivel a jövőmet képzeltem el.
-          Emberek munkára fel! – parancsolt Horner szigorú hangja. Közben Sebastian is visszatért:
-          Tommi, szükség lenne rád!
-          Repülök!

Amíg Tommi és Seb serénykedett, én figyeltem a tevékenységeiket.

-          Szereted, ugye? – kérdezte Britta.
-          Igen.
-          És ezt olyan nehéz volt kimondani?
-          Azt hiszem eddig még én sem jöttem rá, hogy így van.
-          És most mi lesz veletek?
-          Fogalmam sincsen…ez így nem fog menni. Túl messze lenne…és túl fiatal vagyok hozzá.
-          A szerelemben nem számít a kor.:)
-          A távolság akkor is túl nagy. Ez így semmiképp sem fog menni. Ez csak ennyi lesz.
-          Ahogy gondolod…

Végre elkezdődött a szabadedzés. Egész idő alatt csendben voltam, nem akartam se Brittaval, se Tommival beszélni. Csak néztem szomorúan magam elé. Tommi észrevette, hogy bánt valami, de nem jött oda megkérdezni, hogy mi a bajom, amit persze megértek, hisz dolgozott. Nem az Ő dolga, hogy engem pesztráljon. Az első szabadedzés után Seb jött oda:
-          Mi a baj kislány? Mi nyomja a lelkedet?

-          Nincs semmi bajom. Csak nem érzem magam túl jól.
-          Na gyere, hadd öleljelek meg!
-          Hé fiatalok, a romantikát későbbre hagyjátok. – szólalt meg Horner hangja.
-          Christian, Angie nincs jól!
-          Mi baj kisasszony?
-          Nem érzem magam túl jól.
Tommi a túlsó oldalról figyelte a történéseket. Nem értettem, hogy miért nem jött oda hozzám és ez nagyon bántott.
-          Sebastian! Nemsokára kezdődik a szabadedzés. Öltözz vissza! – mondta kedvenc Hornerünk.
-          Rendben.

A második edzés sem telt jobban, mint az első. Az utolsó 10 percben Britta jött oda:

-          Szeret téged…és most nagyon szenved.
-          De mitől? Nem mondtam neki semmit.
-          Valaki kikotyogta neki amit mondtál. Nem én voltam esküszöm.
-          Akkor ki volt?
-          Az egyik szerelő.
-          Na nagyszerű…beszélnem kell vele.
-          Megpróbálhatod…de nem biztos, hogy szóba áll veled.

Elindultam Tommi felé, de ahogy egyre közelebb mentem, Ő egyre távolodott.

-          Tommi! - kiabáltam utána. De Ő nem állt meg, csak kiment a boxból…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése