A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 1., szombat

2. rész: Bonyodalmak


Ahogy közeledtünk egyre jobban kitisztult az arca és azonnal felismertem a srácban Seb egyik legjobb barátját.

-          Tom, bemutatom Angiet! Angiet Smith-et. Angie, Ő itt Tommi Pärmäkoski.
-          Nagyon örülök. – nyújtottam oda a kezemet.
-          Én is nagyon örülök.  – mélyen a szemembe nézett. Láttam valamit a szemében…valamit ami magával ragadott és nem hagyott nyugodni…
-          Angie! – Sebastian az orrom előtt kalimpált, de nekem fel se tűnt.
-          Igen, mi történt?
-          Mennünk kéne.
-          Persze, persze…induljunk. :)

Ahogy ballagtunk a következő helyszínre Britta hirtelen megszólalt:

-          Tetszik neked Tommi?
-          Micsoda? Ezt honnan veszed?
-          Láttam hogy nézel rá.
-          Ez hülyeség…dehogyis.
-          Hát jó. Elhiszem én.
-          Koncentráljunk inkább a munkára.
-          Hé csajok, jó lenne ha sietnétek! – kiabált vissza Sebastian.
-          Máris megyünk. – kiabáltam utána.
Este 10-kor már a szállodában voltunk. Az én hotelszobám közvetlenül Sebé mellett volt.
-          Szükséged van valamire?
-          Nem Seb, nem kell semmi. :)
-          Akkor jó éjszakát!
-          Neked is.

10 óra 10 perc van. Valaki kopogtat az ajtómon.

-          Ááá…szia.
-          Szia! Gondoltam beköszönök. Ha már mellettem vagy.
-          (Na de jó, körbe vagyok véve Sebbel és Tommival). Szóval te vagy a másik oldalamon.
-          Igen.
-          Bejössz kicsit?
-          Őőő…nem. Holnap nehéz napunk lesz, pihennem kéne.
-          Hát akkor…jó éjszakát!:)
-          Jó éjt!:)

Te jó ég…micsoda este…

Másnap reggel korán keltünk. Mondanom sem kell, hogy alig bírtam kimászni a pihe-puha ágyikómból.

-          Jó reggelt!
-          Jó reggelt, Seb!:)
-          Hogy aludtál?
-          Kösz jól.:) – igazából borzalmasan. Alig bírtam elaludni. Folyton Tommi esti látogatása járt a fejemben. És miért érzem ilyen furcsán magamat?
-          Jól vagy?
-          Persze, minden oké.:)
-          Indulhatunk?
-          Naná.:))
-          Na ne!
-          Rajongók.:))
-          Ajj…
-          Seb, kérlek! Szerezz nekik örömet!:))
-          Rendben. Csak tudod…nehéz mindig mindenkinek megfelelni. És tudod nekem is vannak rossz napjaim.
-          Elhiszem. Csak neked muszáj titkolnod.
-          Igen, pontosan.

Alighogy kiléptem a bejárati ajtón, a rajongók körénk özönlöttek, de az én kezemet elkapta valaki…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése