A véleményeket szívesen fogadom, mind a pozitívakat, mind a negatívokat. ;)

2011. október 5., szerda

7. rész: Az óriásbogár és Seb :D


-          Seb, ez nagyon édes tőled, csak tudod…én Tommit szeretem, te pedig jobb lenne, ha a versenyre koncentrálnál, nem pedig rám!
-          Jó tudom, de így egyszerűen képtelen vagyok.
-          Nagyfiú vagy már, ügyes leszel, tudom én.:) Velem meg ne foglalkozz, vasárnap látsz utoljára, aztán egy jó ideig nem.
-          Hiányozni fogsz.
-          Dehogy fogok hiányozni, csak bebeszéled magadnak. Pillanatok alatt el fogsz felejteni, hidd csak el.:)
-          Hát azt nem hiszem, de ha te mondod.
-          Én mondom,  el fogsz felejteni.

Felálltam és otthagytam egyedül. Jobb ha egy kicsit átgondolja a dolgokat.

-          Na mi a helyzet vele?
-          Csak rossz napja van, ennyi az egész.:)
-          Mondtam már, hogy mennyire szeretlek?:)
-          Igen.:) De tényleg, mennyire?
-          Nagyon-nagyon-nagyon.:)
-          Fiatalok, ez egy munkahely.
-          Igenis főnök úr.

Elkezdtem olyan hangosan röhögni, hogy zengett tőle a fél boxutca, a gáz csak az volt, hogy mindenki engem nézett.
-          Angie!
-          Bocsánat, főnök!
-          Csak halkan, majd időmérő után visítozhatsz!
-          Igenis.

13:59 perckor sikerült megkörnyékeznie egy kedves bogárnak, de szerencsésen lecsaptam,  igaz Tommival együtt.

-          Ha meg akarsz ölni, kérlek szólj előre, mert akkor úgy készülök!
-          Megmentettelek egy óriásbogártól, igazán lehetnél hálásabb.
-          Köszönöm, hogy megmentetted az életemet. Most jó?
-          Tökéletes.:D
-          Cserébe adok valamit. – nyom egy hatalmas puszit az arcomra. – én is kapok?
-          Mi vagyok én? OTP?:D
-          Nem. Gonosz vagy.
-          Köszönöm szépen, ennél szebb bókot még életemben nem kaptam.:D
-          Nagyon szívesen, máskor is.
-          Héjj srácok, mi folyik itt? Kitört a harmadik világháború?
-          A kisasszony meg akart ölni.
-          Megmentettem egy óriásbogárt.
-          Arra aztán büszke lehetsz.
-          Adrian, ugye te mellettem állsz?
-          Nem, én veled szemben állok.
-          Na kösz.
-          Ezt megszívtad öcsi.:D
-          Köszi édes, ez most jól esett.
-          Esett? Mikor és hol?:D
-          Angie elemében van Tom, most hagyd, hadd bolondozza ki magát. Látszik, hogy nagyon szeret téged.:)
-          De mit csinált a 3. szabadedzés után annyi ideig Sebbel…?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése